Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:18:49 GMT

لائوتارو مارتینز در آستانه ی پیوستن به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۶۲۳

ظاهرا اینتر و بارسلونا بر سر انتقال لائوتارو مارتینز به توافق رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش روزنامه اسپانیایی مارکا در خبری فوری اعلام کرد که اینتر و بارسلونا در آستانه ی توافق برای انتقال مارتینز به نیوکمپ هستند. این روزنامه نوشته است که لائوتارو بسیار به بارسا نزدیک است و معامله تقریبا تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از منبع نزدیک به معامله، ارزش این معامله ۱۲۰ میلیون یورو است. با توجه به اینکه بند فسخ 111 میلیون یوروئی لائوتارو هفته ی پیش به پایان رسید، اکنون بارسا برای جذب این مهاجم آرژانتینی باید با اینتر به توافق برسد. مدیران بارسا هیچ وقت قصد پرداخت کامل بند فسخ لائوتارو را نداشتند و درصدد توافق با اینتر بودند که در این معامله یک یا دو بازیکن را وارد کنند تا هزینه ی انتقال برای آنها کاهش یابد.


 طبق آنچه که مارکا نوشته است، هزینه ی این انتقال برای بارسلونا 70 میلیون یورو خواهد بود و در جریان این معامله، 2 بازیکن از بارسلونا راهی جوزپه مه آتزا خواهند شد که در مجموع هزینه ی این انتقال به 120 میلیون یورو خواهد رسید. البته هنوز نامی از این دو بازیکن که قرار است در جریان این انتقال قرار بگیرند، منتشر نشده است. قرار است که این معامله در ماه آگوست بسته شود. بارسا ابتدا نیاز دارد با فروش هایش پول نقد جمع آوری کند سپس بر روی جزئیات کار خواهد کرد. آنها پیش از این آرتور ملو را برای تراز مالیشان به یوونتوس فروخته بودند.

 


قرار است لائوتارو 3 برابر دستمزدی که در اینتر می گیرد را در بارسلونا دریافت کند به علاوه اینکه به آرزوی خودش یعنی بازی در کنار مسی، برسد.

 

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد. این پویش از هفته زمین پاک آغاز و تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086636

دیگر خبرها

  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!