Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@05:07:55 GMT

ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۷۵۱

ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد

استاندار تهران گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالار‌ها و مساجد و همچنین سمینار یا جشنواره در دستگاه‌های اداری ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش تعداد مراجعین، بستری‌ها و بیماران بخش ویژه در استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند که ۲۲۰۰ نفر در بخش عادی و ۶۸۰ نفر در بخش ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیمات مهمی که در استان تهران اتخاذ شده تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی در تالار‌های پذیرایی و برگزاری مراسم عزا در مساجد ممنوع است.

استاندار تهران همچنین افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی به دستگاه‌های اداری، باید از برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و همایش پرهیز شود و نسبت به استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعین اقدام شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: هر کارمند و ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکند حق ورود به اداره و دریافت خدمات را نخواهد داشت، به علاوه نظارت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: استاندار تهران کرونا مراسم عروسی و عزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد