Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب (شنبه) در دیداری حساس از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران که نقش زیادی در تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت که این بازی با وجود حملات متعدد میزبان، با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

مطابق معمول کادر فنی تیم‌ها پیش از آغاز بازی خوش‌وبش گرمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن اکرمی» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «محمدرضا منصوری» و «حسن انتظاری» برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که استقلال اکثر نفرات اصلی خود که بحث مصدومیت و کرونایی بودن آنان مطرح می‌شد را در اختیار داشت.

از سوی دیگر «مسعود شجاعی» و «اشکان دژاگه» بازیکنان باتجربه تراکتور در آغاز از روی نیمکت نظاره‌گر تلاش هم تیمی‌های خود بودند.

استقلال در همان دقیقه  اول می‌توانست به گل دست یابد که ضربه «شیخ دیاباته» با اختلاف اندکی از دروازه میهمان بیرون رفت.

تراکتور با میدان‌داری «احسان حاج‌صفی» حملات خود را طراحی می‌کند و استقلال نیز به حکات «شیخ دیاباته» و «مهدی قایدی» در خط حمله امیدوار است.

در نهایت نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت تا تیم‌ها امید خود را به نیمه دوم معطوف کنند.

در دقیقه ۵۵ کار تیمی بازیکنان استقلال با ضربه سر دیاباته همراه شد که بازهم این مهاجم نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۶۰ «مسعود شجاعی» به میدان آمد تا به تراکتور در میانه میدان کمک کند.

در دقیقه ۷۵ شوت از پشت محوطه جریمه «مهدی قایدی» با بدشانسی به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

در دقیقه ۸۶ «رشید مظاهری» با واکنشی عالی مانع از باز شدن دروازه تراکتور شد.

با این تساوی تراکتور ۴۱ امتیازی شد و در رتبه چهارم باقی ماند و استقلال هم به امتیاز ۳۸ رسید.

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و «فرزاد مجیدی» با حضور در ورزشگاه آزادی، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، علی دشتی (آرش رضاوند)، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(امیرحسین خدامرادی)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب تراکتور

محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری(ایمان سلیمی)، محمدرضا آزادی، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری (مسعود شجاعی) و ساسان انصاری (اشکان دژاگه)

برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه استقلال تراکتورسازی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار

تیم صدرنشین استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت و البته دو امتیاز حساس را در یادگار امام جا گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 54 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند ولی در صورت برتری پرسپولیس برابر سپاهان جایگاه خود را پنج هفته به پایان لیگ از دست می‌دهند. حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، نیز با متوقف کردن استقلال،  پیام خوبی برای سرخپوشان فرستاد. تیم او اکنون در رده چهارم ایستادند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد(4+90 سجاد آشوری)، رحمان جعفری (77 - مهدی عبدی) و امیرارسلان مطهری (64 - امیرحسین حسین‌زاده)

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (4+90- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی (82 - پیمان بابایی)، آرش رضاوند (88 - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف (4+90 جعفر سلمانی)

داور: پیام حیدری

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 50: محمدی با عبور از یک بازیکن وارد محوطه جریمه تراکتور شد و به مدافعان حریف خورد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 66: ارسال مهدی شیری و ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده موقعیت جدی برای تراکتور بوجود آورد ولی توپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی به قسمت پشتی تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه 80: گوستاوو بازیکن تراکتور به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد ولی توپ او را برگرداندند. در ادامه توپ دیگری می‌رفت برای تراکتور موقعیت ایجاد کند که خالدآبادی آن را گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران