Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام وضعیت قرمز کرونا در اردبیل/ شهروندان از برگزاری مراسم خودداری کنند؛ اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث تونل دوم گردنه حیران؛ رفع مشکل سرویس‌های ارائه اینترنت در اردبیل/ پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌های جدید در حال انجام است؛ انتظارات قهرمان کشتی ناشنوایان جهان از مسؤولان اردبیلی/ بی‌پولی بزرگترین حریف قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

اعلام وضعیت قرمز کرونا در اردبیل/ شهروندان از برگزاری مراسم خودداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ورود اردبیل به وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث تونل دوم گردنه حیران

استاندار اردبیل از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای عملیات حفاری و احداث تونل دوم گردنه حیران خبر داد.

رفع مشکل سرویس‌های ارائه اینترنت در اردبیل/ پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌های جدید در حال انجام است

مدیرکل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: مشکل ارائه سرویس اینترنت در اردبیل رفع شده و مشترکان شرکت هر چقدر پهنای باند بخواهند در اختیارشان خواهیم گذاشت.

انتظارات قهرمان کشتی ناشنوایان جهان از مسؤولان اردبیلی/ بی‌پولی بزرگترین حریف قهرمانی است

«حسین نوری» ورزشکار اردبیلی است که چندین دوره در پارالمپیک مدال قهرمانی بر گردنش آویخته شده و کمبود مالی را مانع اصلی ورزش قهرمانی خود می‌داند.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل اینترنت کشتی گردنه حیران وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند