Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یاداشتی در تازه ترین شماره این روزنامه نوشت: «آقای علی ربیعی سخنگوی محترم دولت طی یادداشتی در روزنامه ایران نوشته است: «اگر برخی از دوستان حقیقتاً به آن چیزی که علیه برجام می‌گویند اعتقاد دارند چه طرح جایگزینی دارند و چرا آن را مکتوب نمی‌کنند که به شکل یک سیاست و راهبرد مدون در معرض ارزیابی قرار گیرد؟

بهتر است چنین طرحی ارائه و به منظر افکار عمومی رسانده شود و تکلیف برجام و آژانس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. - همانند اف‌‌ای‌تی‌اف که روشن شد- مشخص شود»!

درباره اظهار نظر آقای ربیعی که با ایشان دوستی دیرینه دارم‌، اگرچه گفتنی بسیار است ولی از آن میان تنها به چهار نکته بسنده می‌کنیم؛

۱- فرموده‌اند منتقدان برجام چه طرح جایگزینی دارند؟! که باید گفت مثل اینکه برادر عزیزمان آقای ربیعی همین دیروز از یک جزیره دور‌افتاده که در آن هیچ رسانه مکتوب و دیداری و شنیداری وجود نداشته و ندارد بار سفر بسته و به کشور وارد شده‌اند! و به همین علت از انبوه نظرات و پیشنهادهای منتقدان برجام که از قضا تمامی آنها نیز به واقعیت پیوسته است بی‌خبرند! وگرنه نمی‌فرمودند چرا منتقدان طرح جایگزین خود را مکتوب نمی‌کنند که مورد ارزیابی قرار بگیرد؟! منتقدان صدها بار با استناد به مبانی حقوق بین‌الملل و با نگاهی کارشناسانه به دست‌اندرکاران مذاکرات اعلام کرده بودند راهی که در پیش گرفته‌اید خطای فاحش است و ادامه آن به فاجعه منجر خواهد شد که شد! مگر طرح جایگزین غیر از این است؟!

۲- برادر ربیعی عزیز! فرموده‌اید چرا منتقدان نظراتشان را مطرح نمی‌کنند تا به شکل یک سیاست و راهبرد مدون در معرض ارزیابی قرار گیرد؟ و ظاهراً فراموش کرده‌اید که دوستان شما اجازه نمی‌دادند کسی بگوید بالای چشم برجام ابروست! یادتان رفته که دولتمردان دست‌اندر‌کار مذاکرات هرگز حاضر نبودند در یک نشست رو‌در‌رو با منتقدان رو‌به‌رو شوند و نظرات آنها را بشنوند! آقایان یکسره با حضور در برنامه‌های صدا و سیما و روزنامه‌های تحت فرمان خود و یا سخنرانی و‌... به تقدیر از برجام و بَه بَه و چَه چَه درباره آن مشغول بودند، فتح الفتوح! بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ! تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران! لغو بالمُره همه تحریم‌ها و...! آن‌وقت جنابعالی از ارزیابی نظر منتقدان سخن می‌گویید؟!

۳- برادر گرامی، جناب ربیعی! این جملات به نظر شما آشنا نمی‌آید؟! «بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌ فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر‌حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند، انقلابیون نفهم!، یک مشت لات! و...»! اینها بخشی از پاسخ رئیس‌جمهور محترم به منتقدان است! حالا نظرتان درباره «ارزیابی در یک راهبرد مدون» که پیشنهاد کرده‌اید چیست؟!

۴- و بالاخره، کفاشی که کفش ناقص و کج و کوله به مشتری داده است حق ندارد در مقابل اعتراض مشتری، بگوید؛ اگر بهتر از من کفش می‌دوزی بیا بدوز! بلکه باید ضمن جبران خسارت مشتری، از او عذرخواهی کند و اگر از حرفه کفاشی سر‌رشته‌ای ندارد، این کار را به کفاش حرفه‌ای بسپارد!

برادر عزیزم جناب ربیعی! داستان کفش‌های میرزانوروز را که به خاطر دارید؟ نه به‌درد خودش می‌خورد و نه هیچ‌کس دیگری آن را قبول می‌کرد. هر روز هم برایش دردسر تازه‌ای به بار می‌آورد. حالا خودمانیم برجام شبیه کفش‌های میرزانوروز نیست؟!»

اخبار مرتبط سخنگوی دولت: سوال از رئیس‌جمهور بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود انتقادات شدید حسین شریعتمداری از سخنرانی ظریف در مجلس انتقادات مدیریتی حسین شریعتمداری از جهانگیری و روحانی با ذکر مثالی از یک طنزنویس مشهور واکنش تند حسین شریعتمداری به انتقاد مسیح مهاجری از مدعیان ریاست مجلس یازدهم حسین شریعتمداری: از برجام خارج شوید تحلیل حسین شریعتمداری درباره از تحریم ظریف توسط امریکا:می خواستند او را به سمت اروپا متمایل کنند! درخواست حسین شریعتمداری از ظریف برای بازگشت دو سوال حسین شریعتمداری از موافقان FATF

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حسن روحانی حسین شریعتمداری روزنامه کیهان برجام علی ربیعی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حسین شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت روحانی؛ امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!