Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:00:33 GMT

دختربچه‌ها را چطور با حجاب آشنا کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۸۶۴

دختربچه‌ها را چطور با حجاب آشنا کنیم؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. گفتنی است؛ در سال ۱۳۱۴ مردم مشهد در اعتراض به ممنوعیت حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد تجمع کردند که این اعتراض با حضور قوای نظامی سرکوب شد و تعدادی کشته، مجروح و زندانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرساله گرامیداشتی به مناسبت روز عفاف و حجاب در این روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

حجاب، لباس بندگی خدا و کلید نزدیکی به حضرت فاطمه (س) است

در راستای این مناسبت تعدادی راهکار مهم و اثرگذار با رویکرد آشنایی دختران خردسال با مقوله حجاب در قالب یک اینفوگرافیک طراحی شده است که در ادامه جزئیات کامل آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در تجمع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور و فراجا با بیان اینکه موشک‌باران ایران به خاک رژیم غاصب صهیونیستی توانست این رژیم کودک‌کش و آمریکا را در هم بشکند، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در موشکی است که همراه با آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت» شلیک می‌شود، موشک‌های ایران اسلامی همراه با ایمان و اعتقاد به ذات اقدس الهی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که مردم ایران پای ارزش‌های ناب اسلامی استوار ایستاده‌اند، افزود: روزی که مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید حضور پیدا کنند و حضوری باشکوه داشته باشند، می‌آیند و قدم‌های استواری در این مسیر بر می‌دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند با تهدید جامعه با مسئله حجاب می‌تواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند، بر لزوم عملیاتی‌سازی هرچه سریع‌تر قانون عفاف و حجاب در کشور اشاره و با تأکید بر این که حجاب حریم صلاح خانواده و جامعه است، گفت:  مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که در عین مبارزه با ناقضان امنیت و فاسدان اقتصادی باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب که فرهنگ دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌اند برخورد شود.

سخنران اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور و فراجا ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه جدی همگانی با مفسدان و قانون‌شکنان تمام ساحت‌های جامعه، تصریح کرد: در مبارزه با فساد، اسلام تماشاچی نمی‌خواهد و در گستره تاریخ هرجا مردم تماشاچی شدند، دشمن به بی‌حیایی‌ها در جامعه دامن زد و به دین خدا توهین‌هایی را رواداشت.

ماندگاری، حجاب را نه‌تنها قانون اسلام و کشور بلکه مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه دانست و افزود: در برخورد با پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی همه ارگان‌ها باید در کنار هم به نقش و رسالت دینی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد