Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت‌های جدید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در استان اعمال شد که طی این یک هفته گذشته توانسته تا حدی از روند صعودی شیوع کرونا در استان جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اگر چه وضعیت استان طی روزهای اخیر به ثبات نسبی رسیده است ،اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم از همین رو با پیشنهاد ستاد استانی و با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های اعمال شده در خصوص فعالیت برخی اصناف پرخطر و فعالیت‌های اجتماعی به مدت یک هفته دیگر ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی تصریح کرد: بدین ترتیب دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، کتابخانه‌های عمومی، حوزه‌های علمیه، مساجد و مصلاها، موزه‌ها، مراکز گردشگری و تفریحی و سینماها در هشت شهرستان استان تعطیل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری همچنین به تداوم تعطیلی اصناف پرخطر اشاره کرد و گفت: قهوه‌خانه‎ها، سالن‌های زیبایی، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، شهربازی‌ها و رستوران‌ها به مدت یک هفته دیگر اجازه فعالیت ندارند.

شیرانی خاطر نشان کرد: همچنین تا اطلاع بعدی برپایی هرگونه همایش، سمینار، تجمعات و گردهمایی‌ها در استان ممنوع است و نماز جمعه به جز در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در دیگر مناطق استان اقامه نمی‎شود.

وی با دعوت از مردم استان برای پیوستن به پویش همگانی استفاده از ماسک، اظهار داشت: در صورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا ۹۰ درصد از شیوع ویروس کرونا پیشگیری می‎شود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است