Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:56:34 GMT

بهنوش بختیاری به «ماتیک مخملی» پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۵۰۹

بهنوش بختیاری به «ماتیک مخملی» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، بهنوش بختیاری به پروژه فیلم بلند داستانی «ماتیک مخملی» پیوست و قرار است نقش متفاوتی را در این فیلم بازی کند.

این فیلم که از تولیدات جدید موسسه فیلم سازی «یکان تصویر تهران» است، در ژانری اجتماعی و با نگاهی آسیب‌شناسانه به معضلات و مشکلات زندگی در کلانشهر تهران پرداخته است و در خلاصه داستان این اثر آمده است که؛ اینجا جای ماندن نیست باید رفت و سفر کرد تا به آرامش رسید اما مطمئن نیستم جای جدید به من آرامش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه هم اکنون در مرحله پیش تولید بوده و انتخاب عوامل و بازیگران همچنان ادامه دارد.

برخی از عوامل و دست‌اندرکاران که حضور آنها در این فیلم قطعی شده است، عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا یکانی، نویسنده: پدرام افشار، دستیار اول کارگردان، برنامه ریز و بازیگردان: افشین سنگ چاپ، دستیاران کارگردان: مهسا مولائیان، کسری محمدی، تصویربردار: بهرام لطفی، صدابردار: هادی معنوی پور، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: علیرضا صفری دولو، منشی صحنه: روژین تیزهوش، چهره پرداز: شهره خراسانی، مدیر تولید: سجاد جنگی، طراح صحنه و لباس: میلاد عارفی نیا.

انتخاب بازیگران این پروژه همچنان ادامه دارد.

بهنوش بختیاری، فاطمه شکری، جواد زیتونی، اکرم علمدار، مسعود براتی و رایحه تیموری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 4971561 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنوش بختیاری فیلم داستانی فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سیروس گرجستانی سازمان صداوسیما سینمای مستند درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: لازم است مرمت پل تاریخی زمان‌خان شهرستان سامان مدیریت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا چهلگردی در اجلاس شورای اسلامی استان، با اشاره به اینکه تمام سدهای کشور تحت نظارت شرکت منابع آب ایران مدیریت می‌شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیریت سد زاینده‌رود نیز در اختیار وزارت نیرو یا کارگروهی متشکل از دو استان قرار گیرد.

وی افزود: رهاسازی بی‌موقع آب سد زاینده‌رود و مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان باید بیش از پیش مدیریت شود، وضعیت سد زاینده‌رود در سطح بحرانی قرار دارد و رهاسازی آب بدون توجه به شرایط آتی، موجب بحران کم‌آبی در تابستان خواهد شد.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور است، گفت: بحران کم‌آبی در تابستان و در اوج گرمای تابستان، باعث خواهد شد وزارت نیرو اقدام به قطع برق و آب باغات حاشیه زاینده رود کند که این امر خسارت جبران‌ناپذیری به باغات شهرستان‌های سامان و بن وارد خواهد کرد.

چهلگردی با اشاره به لزوم مرکچمت پل تاریخی زمانخان شهرستان سامان، عنوان کرد: بازگشایی با دبی بسیار بالای آب زاینده‌رود یکی از دلایل ریزش پایه‌های پل تاریخی زمانخان است.

وی پیگیری رفع مشکل و اعطای مجوز و تعیین تکلیف ساخت پروژه خیری دی کلینیک شهرستان سامان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی خیر، همکاری مسئولین ذی‌ربط برای انجام پروژه از ضروریات است. رفع موانع در اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان جهت انجام پروژه‌های خیری شهرستان سامان باید در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت