Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:32:16 GMT

شنا در سد تهم زنجان قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۹۴۲

شنا در سد تهم زنجان قربانی گرفت

غفور آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان غرق شده که به تنهایی به سد رفته بود در حین شنا دچار حادثه غرق شدگی شد.

وی با بیان اینکه زمان غرق شدگی این جوان ۳۰ ساله هنوز مشخص نیست، اظهار داشت: موضوع غرق شدگی این جوان شناگر، ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه /۲۱ تیر ماه جاری/ به هلال احمر زنجان اطلاع داده شد و تیم امداد و نجات سیلاب استان زنجان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آقاجانلو با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن و بیرون کشیدن جسد جوان غرق شده به مدت ۱/۵ ساعت طول کشید، خاطرنشان کرد: علت این حادثه تلخ از سوی پزشکی قانونی زنجان در دست بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز پنجشنبه /۱۹ تیر ماه/ نیز جوانی حدود ۲۱ ساله از اهالی روستای کوهکن و جوان دیگری نیز روز سه شنبه /۱۷ تیر ماه/ از اهالی روستای سانسیز در شهرستان طارم در حین شنا در رودخانه قزل اوزن، جان باختند.

آقاجانلو یادآور شد: ۱۲ اردیبهشت ماه امسال نیز یک جوان ۳۰ ساله از اهالی شهرستان خرمدره‌ به همراه یکی از دوستان و با استفاده از قایق، مشغول صید ماهی بود که ناگهان به درون سد کینه ورس شهرستان ابهر افتاد و به دلیل ناآشنایی با فن شنا، به زیر آب رفت.

وی افزود: جسد این جوان غرق شده نیز پس از ساعت ها تلاش و جستجوی بی وقفه در نهایت حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه /۱۳ اردیبهشت ماه/ پیدا شد.  

برچسب‌ها ابهر طارم زنجان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر طارم زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر ابهر طارم زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند