Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رامین عبدالهی بابیان اینکه سیل روستای گله‌رش علیا و سفلی، هشتراک و گریکان از توابع بخش کوهسار  سلماس از توابع استان آذربایجان غربی را تحت تاثیر قرار داد، افزود: خوشبختانه در اثر سیل خسارتی به خانه‌های روستایی وارد نشده و فقط ۱۷ منزل در ۲ روستای گریکان و هشتراک دچار آبگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی اظهار کرد: متاسفانه سیل راه ارتباطی این ۴ روستا را بسته که با تلاش شبانه روزی عوامل اداره راهداری و نیروهای حاضر در صحنه امیدواریم به‌زودی راه‌های ارتباطی این روستاها بازگشایی شوند.

بخشدار کوهسار تصریح کرد: عمده خسارت وارده به روستاها شامل تخریب باغ‌ّها و اراضی کشاورزی این روستاهاست و هنوز برآورد خسارت وارده به این اراضی از سوی جهاد کشاورزی در حال انجام است.

عبدالهی تاکید کرد: نیروهای بخشداری کوهسار و نیز راهداری و حمل و نقل جاده ای از اولین ساعات وقوع سیل در این روستاها حاضر بودند و نیروهای جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل برای مداخله در صورت نیاز هستند، همچنین عوامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم روند بررسی خسارات احتمالی به منازل روستایی را با بازگشایی راه‌های ارتباطی آغاز خواهند کرد.

کد خبر 530020 برچسب‌ها سيل استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مطهری با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • فیلم| تازه‌ترین تصاویر از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان