Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با آموزه‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست وگفت:دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از استعداد‌ها وتوانمندی‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار می‌باشند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد از ۱۵ تیرماه آغاز وتا پایان مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

رنجبر اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی عنوان کردو تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.

رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره‌های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش آموزان دراین محافل مجازی در نظر گرفته شده است.

رنجبر با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه‌های قرآن طراحی شده است، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش وپرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.

او گفت: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی واجتماعی باشدو در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود.

رنجبر با بیان اینکه دانش آموزان با الگو قراردادن کتاب آسمانی دربرنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد وتعالی قرارمی گیرند، افزود: امید است با برگزاری این گونه برنامه‌ها در فضای مجازی بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با مفاهیم اخلاقی وتربیتی قرآن به اهداف مد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزان فرهنگ قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله موسوی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه دانش‌آموزان محصولات و تولیدات دستی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰ شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

موسوی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

وی همچنین از برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 6089810

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)