Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جواد آقازاده اظهار داشت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این در حالی است که بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده و اکنون عروسی منجر به مراسم ختم شد.

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد 788 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که 304 نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 484 نفر مشکوک به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تعداد 180 نفر بیمار بستری شدند که از این تعداد 54 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و وضعیت این بیماران وخیم گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد 143 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که 53 نفر مربوط به ارومیه، 9 نفر در بوکان، هشت نفر در تکاب، 28 نفر در خوی، 10 نفر در مهاباد، 12 نفر در میاندوآب، 9 نفر در نقده بودند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی