Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ،  اما سپاهان اکنون سال هاست که قهرمان لیگ برتر نشده. روز گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی جم یک بر یک مساوی کرد تا اختلاف امتیاز آنها به عنوان تیم دوم جدول با تیم اول جدول یعنی پرسپولیس به عدد 14 برسد تا قهرمان شدن در این فصل غیرممکن شود. 

از روز گذشته اخبار متعددی در رابطه با کنار رفتن امیر قلعه نویی از هدایت تیم سپاهان شنیده می شود، البته این اخبار مدتی پیش هم شنیده می شد اما اکنون در مرحله جدیدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اخبار در رابطه با امیر قلعه نویی از دو ماه پیش تاکنون چنین است: «او آخرین فصل حضور خود در سپاهان را پشت سر می گذارد». روز گذشته به دنبال انتشار خبر جدایی احتمالی قلعه نویی از این تیم خبر دیگری هم شنیده شد. محرم نویدکیا که بی شک مهم ترین اسطوره تاریخ باشگاه سپاهان است به عنوان سرمربی گری این تیم می رسد و فصل آینده هدایت طلایی پوشان اصفهانی در دست این بازیکن اسبق سپاهان خواهد بود.

محرم نویدکیا یکی از «به هدر رفته ترین» استعدادهای تاریخ فوتبال ایران است. مصدومیت های پیاپی باعث شد او علیرغم استعداد فراوان فرصت چندانی برای درخشش نداشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نویدکیا قلعه نویی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی پاکو خمز تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند. با این حال باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این رو حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تأیید محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

کد خبر 6088069

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!