Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: طرح الحاق، ادامه طرح صهیونیستی مبتنی بر یهودی سازی و آواره کردن فلسطینی هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از الجزیره مباشر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: معامله قرن و طرح الحاق، ادامه طرح صهیونیستی مبتنی بر یهودی سازی و آواره کردن فلسطینی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح الحاق، بیانگر اجماع نظر صهیونیست هاست که در برنامه سیاسی نتانیاهو و گانتس بر آن تاکید شد و از آمریکا چراغ سبز دریافت کرد.
وی در ادامه  افزود: طرح الحاق، ممکن است به معنای آوارگی جدید برای ملت فلسطین باشد. مقابله با طرح الحاق و معامله قرن، نیازمند یک طرح همه جانبه است. نفوذ سیاسی، اقتصادی و امنیتی اشغالگران و تسهیل آن با عادی سازی روابط با اسرائیل، ثابت می‌کند که طرح صهیونیستی طرحی برای منطقه است.
هنیه تاکید کرد: گروه‌های مقاومت برای ورود به میدان مقابله با دشمن آمادگی دارند. احزاب اسلامی را به بالاترین درجه هماهنگی و تفاهم و کاستن از تنش بین کشورها، دعوت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه مقاومت طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح