Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:16:15 GMT

آبرسانی با تانکر به ۶۵ روستا در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۷۱۵

آبرسانی با تانکر به ۶۵ روستا در لرستان

حمیدرضا کرموند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۳ روستای دیگر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب لرستان نیستند اما بر حسب وظیفه اجتماعی و کمک به هم نوع، آبرسانی به این روستاها انجام میشود.

وی بیان کرد: ۱۵ تانکر آبرسان طبق برنامه های تعریف شده به مدت سه بار در هفته کار آبرسانی را به ۶۵ روستا در لرستان برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکلات سطحی روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب براساس برنامه های کوتاه مدت برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: با شروع فصل گرما نظارت نیروهای خدمات رسان در روستاها افزایش می یابد و انتظار داریم روستاییان آب شرب کاملا بهداشتی را تنها برای مصارف خانگی استفاده کنند.

کرموند یادآور شد: در برخی روستاها آب شرب برای مصارف کشاورزی استفاده می شود که میزان مصرف آب را افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: میزان مصرف آب شرب در شهرها بیشتر از روستا می باشد اما میزان هدررفت آب در روستاها به دلیل عدم کنتور آب به مراتب بیشتر از شهرهای استان است.

وی بیان کرد: روستاییان برای خدمات مطلوب شرکت آب و فاضلاب باید برای خرید انشعاب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مصرف آب شرب از ابتدای امسال تاکنون در شهرها و روستاهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

کرموند میزان مصرف آب شرب در سال گذشته را ۸۴ میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ۹۸ تاکنون، مردم لرستان ۱۵ میلیون مترمکعب آب شرب مصرف کرده‌اند که در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

تعداد مشترکان آب شهری در استان لرستان ۴۱۸ هزار مورد و آب روستایی بیش از ۱۴۰ هزار مورد است.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور خرم آباد شركت آب و فاضلاب لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور خرم آباد شركت آب و فاضلاب لرستان لرستان شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور خرم آباد شركت آب و فاضلاب لرستان لرستان آب و فاضلاب لرستان شرکت آب و فاضلاب مصرف آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی