Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد عباسی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حجم مرسولات اینترنتی وارده ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: قراردادهای منعقده با فروشگاه‌ها و شرکت‌ها برای ارسال مرسولات اینترنتی نیز ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله در سه ماهه ابتدای امسال در استان جابه جا شده که از این تعدا ۵۵۰ هزار مرسوله صادره و ۶۵۰ هزار مرسوله وارده به استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ارسال و دریافت مرسولات خارجه نیز با ۲۵ درصد کاهش همراه شده است.
وی اظهار داشت: سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی بخش قابل توجهی از خدمات و سرویس‌ها را به خود اختصاص داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه سرویس‌ها و خدمات پستی به سمت و سوی بسته و امانت سوق پیدا کرده در سالجاری، امانت و بسته های صادره ۴۰ درصد و بسته و امانت وارده ۱۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
عباسی افزود: ۲۴ هزار سیم کارت سرپرست خانوار به استان وارد و توزیع شد و شماری کمی به علت حضور نداشتن مالک در باجه‌های معطله استان باقی مانده است.

۳۲۴ واحد های پستی استان مرکزی در دفاتر شهری، روستایی و نمایندگی‌ها با بهره‌گیری از ۱۶۶ نیرو در سه نوبت کاری خدمات ارایه می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۶۳۵ تن را در کشور گرفته است.
همچنین تاکنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت ملی پست ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت ملی پست ایران اراک استان مرکزی شرکت ملی پست ایران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

کد خبر 6096827

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است