Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:20:31 GMT

ایستادگی ملت ایران در مقابل نظام سلطه دائمی است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۳۲۹

ایستادگی ملت ایران در مقابل نظام سلطه دائمی است

سردار عبداله پور افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستندرا افرادی خود فروخته و ترسو دانست و گفت: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز(یک‌شنبه، ۲۲ تیر) در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی را پس از رحلت امام خمینی(ره) تداوم باقدرت مسیر با حضور مقام معظم رهبری دانست و گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز شاهد هستیم که تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد بود که مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آن‌ها سپرد تاکید کرد: یکی از دلایل اقتدار انقلاب اسلامی نقش مردم در حفاظت از آن است.

 

عبدالله پور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران اعلام کرد و تفاهم و مذاکره با کسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند را امری غیرعقلانی دانست.

 

وی  ادامه داد: افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند افرادی خود فروخته و ترسو هستند، همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

 

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سیلی‌های متعدد جمهوری اسلامی به آمریکا اعلام کرد: امروز تمام کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی بعد از حضور در خلیج فارس مجبور هستند که با زبان فارسی به ما پیام بدهند.

 

وی با بیان اینکه امروز ساختار اداری ما نیازمند اصلاح است تصریح کرد: وظیفه بسیج کارمندان است که به دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری کشور باشد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در امور کشور ابراز داشت: بسیج مجموعه‌ای است که باید خودش مسائل را شناسایی کند و برای رسیدگی به آن‌ها راهبرد داشته باشد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حفاظت از انقلاب ایستادگی ملت ایران اصلاح نظام اداری انقلاب اسلامی نظام سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز