Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:40:59 GMT

دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۴۷۵

دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان افشین دریانبرد یکشنبه افزود:دفتر پیشخوان مذکور  به دلیل استفاده نکردن از ماسک از سوی اپراتور،  نداشتن کد رهگیری بهداشتی ، استفاده نکردن از خودکار شخصی، رعایت نکردن فاصله اجتماعی،نصب نکردن بنر استفاده الزامی از ماسک، تعبیه آب سردکن بدون لیوان یکبار مصرف و سطل زباله بدون کیسه تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان  با اشاره به اینکه برای چهار واحد صنفی دیگر در شهرستان شادگان پرونده قضایی و صورتجلسه تنظیم شده است خاطر نشان کرد: به یک جایگاه عرضه سوخت نیز به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله نداشتن دستکش و مایع ضد عفونی دست تذکر داده شد.

دریانبرد ادامه داد: همچنین به مطب پزشکانی که در خصوص رعایت فاصله اجتماعی بیماران اهتمام لازم را نداشتند تذکر داده شد. این مطب ها در صورت استفاده نکردن بیماران از ماسک تعطیل می شوند.
وی با تاکید بر ادامه روند بازرسی در سطح شهرستان شادگان با حضور ماموران نیروی انتظامی افزود: در بازرسی انجام شده نواقص بهداشتی به متولیان واحدهای صنفی ، تجاری ، درمانی و خدماتی تذکر داده شد ضمن اینکه این اماکن عمومی در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تعطیل می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از شهروندان تقاضا کرد در صورت تردد در اماکن عمومی  و مکان‌های شلوغ از ماسک لایه‌دار یا پارچه‌ای استفاده کنند.

شهرستان شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌ می برد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان بهداشت و سلامت ویروس کرونا شادگان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به موضوعات مختلف فوتبال و فوتسال پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان