Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید کشمیری روز یکشنبه در بازدید نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پروژه در دست ساخت  بیمارستان هسته‌ای بوشهر افزود: سازمان انرژی اتمی سهم خود را در این پروژه پرداخت کرده‌است و تا ۲ ماه دیگر کارهای زیربنایی این مرکز درمانی به پایان می‌رسد و با نصب تجهیزات و تاسیسات آن امیدواریم اوایل پاییز سال جاری این بیمارستان وارد مدار خدمت رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر شامل اورژانس، اتاق عمل و درمانگاه، بخش‌های ویژه تنفسی، داخلی، نوزادان، اطفال و زنان است که توانمندی استان را برای درمان بیماران تنفسی بویژه مبتلایا به کرونا افزایش می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: امیدواریم اعتباری از محل بودجه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تجهیز این مرکز درمانی اختصاص یابد و برای همین منظور قرار است این هفته گروهی از وزارت بهداشت این طرح را بررسی کنند.

کشمیری گفت: بیمارستان هسته‌ای بوشهر با نصب سی تی اسکن، دستگاه‌های رادیولوژی و تخت‌های پیشرفته می‌تواند به عنوان بیمارستان تخصصی بیماران تنفسی فعالیت کند.

وی یادآور شد: اگر چه طبق برآورد صورت گرفته احتمال وقوع حادثه در بوشهر به دلیل وجود نیروگاه اتمی بسیار پائین است اما براساس استانداردها برای اتفاق‌های نادر هم باید اورژانس مخصوص در شهرهایی مانند بوشهر که تاسیسات هسته‌ای در آن وجود دارد، ضروری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیازهای امروز این استان، توسعه مراکز درمانی است بویژه با توجه به شیوع کرونا این نیاز بیشتر به چشم می‌آید.

عبدالکریم جمیری افزود: بیمارستان شهدای هسته‌ای پیشرفت خوبی دارد و طبق قول پیمانکار اگر اعتبار لازم اختصاص یابد تا سه ماه آینده می‌تواند به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مهمترین اقدامی که باید صورت گیرد تامین منابع مالی و اعتباری این طرح است و دستگاه‌های مرتبط دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و استانداری باید کمک کنند تا اکنون که در شرایط خاصی از نظر شیوع کرونا هستیم این بیمارستان راه‌اندازی شود و مردم بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار مشکلی برای تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی وجود نداشته باشد و زودتر به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها بوشهر سازمان انرژی اتمی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان انرژی اتمی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوشهر سازمان انرژی اتمی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هسته ای بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا