Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس از آماده باش مرکز فوریت‌های پزشکی برای موج دوم کووید ۱۹ خبر داد و گفت: با توجه به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در استان، حجم ماموریت‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس افزایش چشمگیری داشته است.

او افزود: با توجه به شیوع این ویروس و افزایش انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی، سازمان اورژانس فعالیت و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند پاسخگوی نیاز سلامت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان اورژانس، ادامه داد: همکاران در اورژانس درگیر مقابله با این بیماری هستند، و متاسفانه ۳۱ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه ۲۸ نفر از آن‌ها بهبود یافته‌اند و ۳ نفر در قرنطینه خانگی هستند، با این حال خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم.

رئیس اورژانس استان فارس با تاکید بر اینکه آمادگی برای ارائه خدمات اورژانس به مردم همچنان وجود دارد، تصریح کرد: پرسنل اورژانس در این ایام از جان مایه گذاشته و ایثار کردند و حجم و فشار کار‌ها بسیار بالاست از این رو از مردم فهیم شیراز و استان فارس می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه بیشتر مبتلایان افرادی هستند که در مجالس یا اماکن شلوغ شرکت کردند، خواستار محدود کردن تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده دائم از ماسک شد.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اورژانس فارس درمانی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز