Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی عطایی پور مدیر مجتمع فولاد سبا با اشاره به سال جهش تولید گفت: کارکنان واحد آهن سازی شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا با تولید ۱۳۰ هزار تن آهن اسفنجی در خرداد ۱۳۹۹ افتخار دیگری آفریدند.

مصطفی عطایی پور با تأکید بر اهمیت افزایش تولید آهن اسفنجی با کیفیت بر تولید فولاد خام و کلاف گرم با کمیت و کیفیت بیشتر گفت: علاوه بر ثبت رکورد ماهانه در خرداد، باید در نظر داشته باشیم، تولید آهن اسفنجی در سه ماهۀ اول پارسال نیز ۳۲۴ هزار و ۱۴۴ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این در حالی است که در سه ماهۀ اول سال جهش تولید، بلندهمتان این واحد توانستند با رشد ۱۹.۳ درصدی به رکورد ۳۸۶ هزار و ۷۰۰ تن دست پیدا کنند.

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: در صورت تأمین به موقع و با کیفیت مواد اولیۀ مورد نیاز و همچنین با تکمیل طرح‌های توسعۀ این مجتمع که در حال اجراست، شاهد دستیابی به رکورد‌های بیشتری خواهیم بود.

بهمن خلیلی مدیر تولید مجتمع فولاد سبا نیز گفت: تولید محصول نهایی کلاف گرم از ۳۳۹ هزار و ۹۹۴ تن سه ماه ابتدای پارسال با ۹ درصد رشد به ۳۷۰ هزار و ۷۲۸ تن افزایش یافت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش تولید آهن اسفنجی ثبت رکورد جهش تولید مجتمع فولاد سبا آهن اسفنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مجتمع با عملکرد موفق خود در سال گذشته، توانست در صدر جدول «افزایش درآمد سالانه» پتروشیمی‌های کشور جای گرفته و از رقبای بورسی خود پیش بگیرد.

اکبر اسمعیلی ادامه داد: در بررسی گزارش‌های ماهانه پتروشیمی ارومیه همواره عملکرد خوبی داشت و توانست در نهایت درآمد خوبی را به میزان هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پتروشیمی ارومیه در سال گذشته بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این مجتمع در طول سال گذشته  درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رساند.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه می گوید: بعد از پتروشیمی ارومیه؛ مجتمع های پتروشیمی‌ اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند.

پتروشیمی ارومیه در جنوب غربی شهرستان ارومیه، واقع شده است و دارای چهار واحد فرآیندی تولید کریستال ملامین، سولفات آمونیم، اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک و سرویس‌های جانبی تأمین‌کننده آب، بخار، هوا، نیتروژن، توزیع برق و مخازن است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه