Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:28:47 GMT

مرغداران معتقدند قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۸۹۳

مرغداران معتقدند قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار تومان است

ایسنا/اصفهان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت و کمبود نهاده ها و کاهش جوجه ریزی قیمت مرغ بالاتر از نرخ مصوب است، گفت: در حال حاضر مرغداران معتقدند که قیمت مصوب مرغ باید ۲۰ هزار تومان باشد.

اسماعیل نادری صبح امروز (یکشنبه-۲۲ تیر ماه) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه فرش دستباف یکی از اصلی ترین مباحث در حوزه معاونت بازرگانی سازمان است، اظهار کرد: در صورت تعامل و کمک شورای شهر و شهرداری اصفهان، با حمایت از تشکل ها در حاشیه شهر اصفهان، کارگاه های قالیبافی راه اندازی شود تا از این طریق بتوان به اشتغال کشور و توانمندسازی خانواده کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با در ادامه به وجود ۸۷ هزار واحد صنفی در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: بالای ۹۰ درصد واحدهای صنفی در شهر اصفهان واقع هستند و در این میان با برخی صنایع و اصناف آلاینده مزاحم و نیمه مزاحم روبرو هستیم.

به گزارش ایسنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه ۵ هزار واحده آلاینده در اصفهان داریم، تصریح کرد: سازمان صمت با مشارکت شهرداری و شورای شهر اصفهان به دنبال احداث و راه اندازی شهرک های صنفی برای ساماندهی مشاغل مزاحم است و ضرورت دارد ۲۵۰ هکتار زمین با اولویت جانمایی صنوف مشکل دار به این بحث اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان صمت برای ۹ صنف همچون ریخته گری، سنگ بری، سنگ کوبی و ... در محدوده شهر اصفهان پروانه کسب صادر نمی کند و آنها باید در شهرک های صنعتی مستقر شوند.

نادری تاکید کرد: به طور قطع مشاغل مزاحم را باید از شهرها دور کنیم و برای ارائه خدمات مناسب به مردم آنها را در محدوده نزدیک شهر اصفهان مستقر کنیم.

وی همچنین درباره گرانی برنج در بازار، اظهار کرد: پیش از این برنج با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان وارد می شد، اما وقتی که فروش نفت نداشته باشیم، ارز دولتی هم نخواهیم داشت و ناچار به استفاده از ارز نیمایی هستیم.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان، پیش از این قیمت هر کیلو برنج با ارز دولتی بین ۷ تا ۸ هزار تومان و اکنون با ارز نیمایی ۱۵ هزار تومان است.

وی درباره گرانی مرغ نیز، توضیح داد: حدود پنج ماه به دلیل کرونا در بحث مرغ با سرکوب قیمت مواجه بودیم و این محصول زیر قیمت مصوب بازار یعنی ۱۲۹۰۰ به فروش می رفت، اما اکنون به دلیل افزایش قیمت و کمبود نهاده ها و کاهش جوجه ریزی قیمت مرغ بالاتر از نرخ مصوب است.

نادری با تاکید بر اینکه به دنبال تنظیم بازار مرغ هستیم، یادآور شد: در حال حاضر مرغداران معتقدند که قیمت مصوب مرغ باید ۲۰ هزار تومان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرغ برنج ساماندهی مشاغل مزاحم قالیبافی هزار تومان شهر اصفهان سازمان صمت قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی و تعیین تیم های راه یافته به دور بعدی این پیکارها، چهره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بدون شک، حذف پرسپولیس در دور قبل، مهمترین اتفاق بازی های برگزار شده بود و حالا سایر تیم ها باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ به مصاف هم بروند.

بدین ترتیب و با اعلام سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد