Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@11:50:52 GMT

هاشمی: پس از کنترل موج اول کرونا غافلگیر شدیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۸۹۹

ساعت 24- هاشمی درباره ابطال انتخابات شورایاری‌ها و شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۲۲ تیرماه برگزار شد کفت: همانگونه در هفته گذشته هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای خود را در مورد ابطال انتخابات شورایاری‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران افزود: اگرچه پیش‌تر انتخابات شورایاری‌ها برگزار شده بود، اما در دور چهارم این انتخابات و در ادامه در دور پنجم، برگزاری آن را نیازمند تصویب قانون اعلام شد که با مصوبه هیات وزیران و پیگیری‌ها انجام شده از سوی مدیریت شهری در نهایت انتخابات آن انجام شد و حالا پس از یک سال گذشت از فعالیت آن، این انتخابات با رای دیوان عدالت اداری ابطال شد.

هاشمی ادامه داد: این موضوع جای نگرانی ندارد، زیرا با پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای عالی استان‌ها با مدیریت الویری موضوع انتخابات شورایاری‌ها در اصلاحیه قانون شوراها آمده و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

اوبیان کرد: خوشبختانه مسئولان مجلس یازدهم از مدیران سابق شهری هستند و تا انتخابات ۱۴۰۲ با فرآیند قانونی که در مجلس انجام می‌شود می‌توان شورایاری‌ها با قدرت بیشتری برای کلانشهر با جمعیت بالای ۲۵۰ نفر شکل بگیرند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نباید این گونه قلمداد کرد که با ابطال انتخابات شورایاری‌ها شکستی رخ داده است و از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم همکاری‌های لازم را با مدیریت شهری برای تصویب قانون داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از موارد جای تامل افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت است که این موجب نگرانی افکار عمومی شده است و ما اگر بخواهیم بدون فاصله گذاری اجتماعی عمل کنیم نباید انتظار داشته باشیم مشکلات در این بخش حل شود.

اوبیان کرد: متاسفانه پس از پیروزی در کنترل کرونا در موج اول آن فریب خوردیم و دچار خود غافلگیری شدیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انتخابات شورایاری ها شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد