Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:36:51 GMT

از سرگیری تمرینات در فوتبال امارات

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۰۳۴

از سرگیری تمرینات در فوتبال امارات

تمرینات تیم های اماراتی به منظور حضور در مسابقات فصل آتی همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز گذشته آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا در امارات چهار تیم اماراتی تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کردند و سایر تیم‌ها از امروز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های النصر، الوصل، الوحده و عجمان از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردند و تیم الشارجه حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا از امروز تمریناتش را پیگیری می‌کند. همچنین سایر تیم‌های اماراتی طی روزهای آتی تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

فصل آتی رقابت‌های فوتبال در امارات از ماه دسامبر (آذر و دی ماه) آغاز خواهد شد اما چهار نماینده فوتبال این کشور برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آماده می‌شوند. تمرینات باشگاه‌های اماراتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌های کوچک چند نفره شامل بر تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی آغاز شده و فعلا به صورت گروهی دنبال نمی‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات: لیگ را در ماه آگوست ادامه می‌دهیم

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال بیشتر بخوانید... ادعای هافبک النصر عربستان: ژاوی با من مذاکره کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال تمرینات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی