Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه ترکیدگی لوله آب در چهارراه حکیم نظامی اصفهان مربوط به شبکه توزیع آب شهری نیست، گفت: لوله خط انتقال آب دانشگاه اصفهان دچار ترکیدگی شده است.

امروز (یکشنبه- ۲۲ تیرماه) در محدوده چهارراه حکیم نظامی اصفهان ترکیدگی لوله آب رخ داد. در این باره علی‌اکبر بنی طبا با بیان اینکه این انسداد مربوط به شرکت آب و فاضلاب اصفهان نیست، اظهار کرد: ترکیدگی لوله مربوط به خط لوله انتقال آب دانشگاه اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این خط لوله هیچ ارتباطی با شبکه توزیع آب شهری ندارد، افزود: این خط لوله هیچ ارتباطی به شرکت آب و فاضلاب ندارد و مربوط به لوله انتقال آبیاری فضای سبز دانشگاه اصفهان است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل هیچگونه قطعی آب در این منطقه رخ نداده است.

همچنین سرهنگ‌ علی مولوی - رئیس پلیس راهور شهرستان‌ اصفهان در مورد اعلام محدودیت ترافیکی به دلیل این ترکیدگی لوله آب، گفت: این انسداد در چهار راه حکیم‌ نظامی_ نظر به دلیل ترکیدگی لوله آب است.

وی به رانندگان توصیه کرد: از مسیرهای جایگزین در خیابان های توحید و مجاور استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ترکیدگی لوله شرکت آب و فاضلاب ترکیدگی لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس