Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:03:06 GMT

کمربند فضای سبز شمال ملایر گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۰۷۳

کمربند فضای سبز شمال ملایر گسترش می‌یابد

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: به منظور گسترش نوار و کمربند فضای سبز در شمال ملایر ۱۰ هکتار جنگل کاری درنظر گرفتیم که مقرر شده درخت بادام کوهی را در اطراف کوه گرمه ملایر کاشته شود.

حسین بابائی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اهداف ما در پروژه بام ملایر ایجاد فضای مناسب برای طبیعت گردی مردم و مسافران و رونق صنعت توریسم و جذب گردشگر است، افزود: در محوطه مقابل آبشار بام ملایر برکه های مصنوعی و جویباربندی فضای سبز به طول ۳۰۰۰ متر در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این لوله گذاری ها به صورت ایزوگام و عایق بندی بوده و برق رسانی و لوله گذاری آن به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: وجود رستوران های مدرن و سنتی در جذب گردشگر بسیار مهم و کلیدی است بنابراین در همین راستا ساخت رستوران «غار آکواریوم» را در بام ملایر به وسعت ۵۹۰ مترمربع کلید زده ایم.

بابائی با اشاره به اینکه این پروژه دارای سفره خانه سنتی و فست فود بوده و قرار است مکمل رستوران کوروش باشد و غذاهای سنتی و مدرن را به گردشگران عرضه کند، ادامه داد: علاوه بر این رستوران سنتی بام ملایر به عنوان سفره خانه سنتی با زیربنای ۳۲۰ مترمربع در حال احداث است.

شهردار ملایر با بیان اینکه مساحت محوطه اطراف این پروژه ۸۰۰ متر است، گفت: تصمیم داریم در محوطه این رستوران و در فضای باز آلاچیق هایی متناسب با آن ایجاد کنیم.

وی در ادامه از ساخت نمازخانه در کنار رستوران کوروش خبر داد و یادآور شد: ستون های وسط محوطه باز این مجموعه در حال اتمام بوده و المان ها اطراف آن نیز در حال طراحی و ساخت هستند.

بابائی با بیان اینکه پس از اتمام کار با نورپردازی منحصربفرد گردشگران بسیاری جذب این منطقه می شوند، مطرح کرد: بعد از عبور از بحران کرونا، با قطع تردد و عبور و مرور ماشین ها می توانیم از فضای باز بام ملایر برای برپایی نمایشگاه های مختلف و برگزاری مراسم گوناگون استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگل کاری شهرداري بام ملایر طبیعت گردی گردشگري بام ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد