Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@03:48:22 GMT

مرگ پدر و مادر عروس و داماد در یک عروسی کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۳۷۴

جواد آقازاده اظهار داشت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده و اکنون عروسی منجر به مراسم ختم شد.

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد ۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که ۳۰۴ نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و ۴۸۴ نفر مشکوک به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تعداد ۱۸۰ نفر بیمار بستری شدند که از این تعداد ۵۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و وضعیت این بیماران وخیم گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد ۱۴۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۵۳ نفر مربوط به ارومیه، ۹ نفر در بوکان، هشت نفر در تکاب، ۲۸ نفر در خوی، ۱۰ نفر در مهاباد، ۱۲ نفر در میاندوآب، ۹ نفر در نقده بودند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پدر و مادر فوت مراکز درمانی آذربایجان غربی پدر و مادر دانشگاه علوم پزشکی فوت مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی