Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: اجرای همسان‌سازی مستمری ۳.۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی اتفاق مبارکی از سوی سازمان تامین اجتماعی است.

«جواد اکبری» در گفتگو با ایلنا، از تحقق همسان‌سازی مستمری ۳.۵ میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح هرچه زودتر عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح، سال‌ها مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی بود که در زمان آقای سالاری انجام شد.   حداقل دریافتی بازنشستگان با همسان سازی چقدر افزایش می‌یابد؟ میزان افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر، ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است و برای بازنشستگان غیر حداقل بگیر هم این افزایش تا ۸۰۰ هزار تومان نیز افزایش می‌یابد. میزان این افزایش متناسب با سنوات خدمت بازنشستگان و میزان وصولی فعلی شان است. علاوه بر این احتمالا امروز افزایش بن خوار و بار و حق مسکن را هم مصوب می‌کنیم. جزئیات این افزایش هم همزمان با جزئیات بیشتر متناسب سازی حقوق، تا شنبه اعلام و اجرایی می‌شود.

به عنوان مثال کسی که با ۳۰ سال سابقه، حداقل بگیر بوده است، در پایان سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشته که با اعمال ۲۶ درصد افزایش سنواتی، در آغاز سال جدید دریافتی اش به حدود دو میلیون تومان رسیده است و با اعمال متناسب سازی و افزایش بن خوار و بار و حق مسکن دریافتی اش حتماً بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد شد.   همسان سازی حقوق ها از چه زمان اجرایی می شود؟ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص زمان اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: تصمیم نخست ما این بود که این موضوع را از اول شهریور اجرا کنیم، اما در جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد از اول مرداد، اعمال می‌شود.   منابع لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از کجا تامین می شود؟

سالاری با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی افزود: با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می شود تا متناسب سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟