Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:00:00 GMT

تامین اجتماعی بروجرد ۲۵۰ میلیارد تومان طلب دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۵۰۳

تامین اجتماعی بروجرد ۲۵۰ میلیارد تومان طلب دارد

قدرت اله سعادتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هفته تامین اجتماعی افزود: هم اکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی بروجرد قرار دارند و هر ساله نیز ۲ هزار نفر به افراد تحت پوشش این نهاد در شهرستان اضافه میشود.

وی اضافه کرد: ماهانه ۳۳ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت میشود و افراد تحت پوشش این نهاد علاوه بر پرداخت مستمری، از خدمات دیگری بهره مند میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی با اشاره به مطالبات تامین اجتماعی ادامه داد: انتظار میرود این میزان طلب پرداخت شود تا بتوانیم خدمات بیشتری را به افراد تحت پوشش ارائه دهیم.

رییس تامین اجتماعی بروجرد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا تلاش شد تا در این مدت بسیاری از خدمات به بیمه شدگان به صورت غیرحضوری ارائه گردد و برای حفظ سلامتی، افراد بسیاری از خدمات را بدون مراجعه شعبات دریافت کنند.

وی بیان کرد: وصول طلب های تامین اجتماعی برای ارائه خدمت به مستمری بگیران است و این سازمان برای اینکه بتواند کیفیت خدمات به مستمری بگیران را افزایش دهد باید این طلب ها وصول شوند.

سعادتی گفت: با اشاره به هفته تامین اجتماعی دیداری با مسوولان شهرستان صورت گرفت و گزارشی از عملکرد یک ساله این سازمان ارائه شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بروجرد سازمان تأمین اجتماعی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بروجرد سازمان تأمین اجتماعی لرستان سازمان تامین اجتماعی بروجرد سازمان تأمین اجتماعی لرستان تامین اجتماعی بروجرد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست