Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در اعتراض به چینش دستور جلسه‌های شورای شهر تهران‌ به ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:ما در هفته‌های گذشته دستور جلسه بررسی کمیسیون نامگذاری معابر پایتخت را داشتیم که در دستور جلسه‌های شورای شهر تهران هر هفته به بند‌های آمده است و از شما می‌خواهم توضیح دهید چگونه این معجزه رخ داده است؟

بهاره اولین عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اعتراض رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: دستور جلسه هر هفته شورای شهر تهران به امضای هیات رئیسه می‌رسد و قرار گیری طرح‌ها و لوایح در دستور جلسه بر اساس فوریت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: زمانی که به دستور جلسه نگاه کنید متوجه خواهید شد زمانی فوریت یک لایحه و طرح به تصویب می‌رسد طرح و لایحه باید بالا قرار بگیرد.

نائب رئیس شورای شهر تهران افزود: اگر به این امر اعتراض دارید به طرح‌ها و لوایح دارای فوریت رای ندهید.

بیشتر بخوانید

نامگذاری معابر پایتخت با سامانه نام هوشمند شدند

تلاش شورای شهر برای نامگذاری یک خیابان به نام مهندس بازرگان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نامگذاری معابر شورای شهر شورای شهر تهران دستور جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است