Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خاکی که کارگردانی فیلم‌های مختلفی همچون «مهر مادر»، «یاران بی‌نشان»، «خط آفتاب»، «نوای شیدایی»، «سرایدار» و سریال پلیسی «هفت» را برعهده داشته، ضمن تایید این خبر گفت: ۱۵ روز پیش علائم خفیفی از بیماری را حس کردم و خود را قرنطینه کردم. حالم خوب بود تا ۵ روز قبل که ناگهان علائم شدید پیدا کردم. به طوری که سر و قلبم از درد در حال ترکیدن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز در شرایطی هستم که انگار کمر و دستانم می‌خواهند از وسط نصف شوند.

خاکی درباره اینکه چرا در بیمارستان تحت مداوا نیست، اظهار داشت: چند روز قبل برای ویزیت به بیمارستان رفتم. پزشک معالج بعد از معاینه من گفت که بدترین نوع کرونا را گرفته‌ای و باوجود کامل بودن ظرفیت آی‌سی‌یو بیمارستان از پرسنل بیمارستان خواست که فورا یک جا برای من خالی کنند. وقتی شرایط بیمارستان را دیدم، خیلی ترسیدم و فرار کردم و اکنون نیز در خانه قرنطینه هستم. بسیاری از پزشکان نیز معتقدند که ماندن در خانه بهتر از بیمارستان است. 

این کارگردان در پایان گفت: قرنطینه خیلی حس بدی است. چون بیمارم هیچکس نمی‌تواند به ملاقاتم بیاید و از طرفی اگر دوام نیارم هم شاید کسی متوجه مرگم نشود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1409294

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیمارستان سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) از بهسازی قبرستان نو خبر داد و گفت: در این پروژه هیچ تخریبی صورت نمی‌گیرد و شان و حرمت تمام قبور حفظ می‌شود.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: طراحی قبرستان نو از سال ۱۴۰۲ شروع و تملکش توسط سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم و سپس شهرداری منطقه صورت گرفت.

وی با اشاره به وجود ۱۳۲ مغازه در این محدوده افزود: تعیین تکلیف اغلب این واحدها صورت گرفته و حدود ۱۰۰ مغازه تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: در گام نخست این محوطه ساماندهی مقدماتی خواهد شد.

خاکی با اشاره به اینکه قبرستان نو قرار است به باغ موزه مشاهیر قم تبدیل شود اضافه کرد: این گورستان ظرفیت بسیار خوبی برای مراجعه زائران و گردشگران دارد و اگر هرکدام از این مشاهیر و بزرگان به تنهایی در هر شهری بودند محوریت توسعه گردشگری آن شهر محسوب می‌شدند.

وی اضافه کرد: از جمله این افراد معجزه هزاره سوم کربلایی کاظم، میرزا حسن رشدیه بنیانگذار مدارس جدید، رسول ترک و بسیاری از علما و مراجع هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه فضای اطراف حرم مطهر نیازمند فضای شهری و فضاهای مطلوب زائران است، گفت: در طول ۵۰ سال گذشته بعد از باغ ملی هیچ فضای شهری در کنار حرم ایجاد نشده است، هرچند آرام سازی خیابان ارم کمی این مشکل را برطرف می‌کند اما لازم است که فضای پنج هکتاری قبرستان نو بهسازی شده و برای تردد عموم مناسب شود.

خاکی ادامه داد: هدف از این بازآفرینی معرفی مشاهیر و بزرگان این منطقه است که با حفظ شأن تمامی قبور و جایگاه افراد صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مسائل و آسیب‌های زیادی در این مکان ایجاد شده است، در بسیاری از بقعه‌ها سقف‌ها ریزش کرده، برخی قبور نشست داشته، برخی قبور مورد هَتک حرمت قرار گرفته و خالی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به وقوع برخی آسیب‌های اجتماعی در این محدوده، تاکید کرد: فضاهای محصور به این دلیل که امکان نظارت اجتماعی در آن‌ها وجود ندارد، همواره از سوی گروه‌های پرخطر در معرض آسیب هستند.

خاکی با تاکید مجدد بر اینکه به هیچ عنوان بحث تخریب مطرح نیست و بحث بهسازی صورت می‌گیرد، گفت: نگاه این است که سنگ قبرها حفظ شود و هم سطح سازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: هدف از این اقدامات ساخت آب‌نما و اتفاقاتی از این دست به معنای بوستان سازی نیست. درواقع مناسب سازی به معنی ساخت نیمکت، آبخوری، وضوخانه و راه دسترسی به حرم مطهر است تا رفت و آمد مردم تسهیل شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) افزود: قرار است با تملک یکی چند اتصال محله قم نو و آبشار اتفاق افتاده و بهسازی این محلات آغاز شود.

خاکی گفت: محله آبشار محل اقامت بسیاری از زائرین است و با تملک این پلاک‌ها این محلات دسترسی بهتری به حرم پیدا می‌کنند و مستقیم به خیابان متصل می‌شوند.

وی اظهار کرد: با این اقدامات هم زائران و هم کسانی که ساکن منطقه هستند، شاهد افزایش کیفیت محیطی خواهند بود.

کد خبر 749771

دیگر خبرها

  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • خوک خاکی؛ پسرخاله مورچه خوار (فیلم)
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم