Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:30:16 GMT

کشف 25 تن شير خشک قاچاق در ايرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۸۰۴

کشف 25 تن شير خشک قاچاق در ايرانشهر

خبرگزاری آریا- در بازرسی ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" 25 تن شیر خشک قاچاق از یک دستگاه خودروی تریلی کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "محمود سعادتی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور رونق تولید و حمایت از تولید داخلی به یک دستگاه کامیون ولوو که در حال ورود به شهرستان بود، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" بیان داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از بار آن 25 تن شیر خشک فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سرهنگ سعادتی در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترین ماموریت های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی