Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لیگ‌های مختلف ووشو در دو بخش بانوان و آقایان که پیش از شیوع کرونا تا پایان مرحله گروهی برگزار شده بود، با مشخص شدن چهره تیم‌های قهرمان نیمه تمام پایان یافت.

به دلیل عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات ووشو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان و شرایط پیشرفت ویروس کرونا در سطح جامعه هر روز شرایط سخت‌تری را به وجود می‌آورد، فدراسیون ووشو با برگزاری نشستی با حضور نمایندگان تیم‌ها، تکلیف لیگ‌ها را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور «امیر صدیقی» رئیس فدراسیون ووشو، «علی صدیقی» سرپرست دبیری، «مهدی خانی» سرپرست کمیته مسابقات و همچنین نمایندگان تیم‌ها برگزار شد، با توجه به این که تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تاکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد تا تیم‌هایی که به‌عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کرده و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز، مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، تمامی لیگ‌های ووشو در فصل جاری در دو گروه برگزار می‌شد که از هر گروه، دو تیم راهی نیمه‌نهایی شده بودند. جایگاه تیم‌ها در پایان جلسه بدین شرح اعلام شد:

لیگ برتر مردان

قهرمان مشترک: پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی

نایب قهرمان مشترک: پاس ناجا و باشگاه مقاومت

لیگ برتر زنان

قهرمان مشترک: فولادمبارکه سپاهان و دانشگاه آزاداسلامی

نایب قهرمان مشترک: کارون نوین خرمشهر و هیات ووشو شبستر

لیگ دسته اول

قهرمان مشترک: هیات ووشو نور و شهرداری ملارد

نایب قهرمان مشترک: زرین رود و هیات ووشو قم

لیگ جوانان

قهرمان مشترک: رنگ فیروزه شیراز و پرشین

نایب قهرمان مشترک: خانه تلاش هرمزگان و هیات ووشو تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ جهانی وزارت ورزش و جوانان نایب قهرمان مشترک هیات ووشو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد