Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، الیجا وود بازیگر نقش فرودو بیگینز در سه‌گانه اصلی «ارباب حلقه‌ها» در مصاحبه‌ای با ایندی وایر گفته است از اینکه قرار است این داستان در قالب یک سریال ساخته شود واقعاً هیجان‌زده شده و خیلی خوشحال‌تر می‌شد اگر یک حضور حتی کوچک هم در این سریال می‌داشت.

وی به شوخی گفت: ببین خیلی دوست داشتم الان در نیوزیلند بودم و داشتم یک کاری می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً حس می‌کنم الان کاملاً آنجا هستم.

این در حالی است که نیوزیلند به تازگی مجوز شروع فیلمبرداری دوباره سریال «ارباب حلقه‌ها» را پس از توقف کار به دلیل شیوع ویروس کرونا داده است.

وی در عین حال افزوده است: اسم سریال را «ارباب حلقه‌ها» گذاشته‌اند اما به نظرم این اسم کمی گمراه‌کننده است.

وود در ادامه تاکید کرد: تا آنجا که من می‌دانم، منبعی که آنها از آن اقتباس کرده‌اند از نظر تاریخی متعلق به دوره قدیمی‌تری از داستان «ارباب حلقه‌ها» است و به دوره پیش از «سرزمین میانه» مربوط است. انگار بیشتر به دوران «سیلماریلیون» مرتبط است. نمی‌خواهم ادای پیله‌ها را دربیاورم اما سریال مربوط به «دوران دوم» از «سرزمین میانه» است.

«سیلماریلیون» که سال ۱۹۷۷ و پس از «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد داستان تاریخی دورانی را روایت می‌کند که در آن دوران «سرزمین میانه» تازه پیدا شد و هنوز شخصیت‌های «ارباب حلقه‌ها» در آن دوره وجود نداشتند.

برآورد می‌شود ساخت این سریال برای آمازون یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد و داستان نیز در دورانی متفاوت با فیلم «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون شکل بگیرد.

وود همچنین ابراز خوشحالی کرد که این سریال نیز در نیوزیلند ساخته می‌شود و از نظر بصری تماشاگران در همان فضای سریال خواهند ماند.

کد خبر 4971966

منبع: مهر

کلیدواژه: ارباب حلقه ها سریال خارجی بازیگر سینما فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سیروس گرجستانی سینمای مستند درگذشت چهره ها ارباب حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)