Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:11:02 GMT

محصولات اخوان را فقط از نمایندگی خریداری کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۰۹۷

محصولات اخوان را فقط از نمایندگی خریداری کنید

اگر قصد خرید محصولات اخوان را دارید حتما از نمایندگی رسمی و عامل فروش خرید کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام خانه اخوان نمایندگی و عامل فروش محصولات اخوان، طی چندماهه گذشته متاسفانه تعدادی از مشتریانی که محصولات اخوان را از فروشگاه‌های غیررسمی خریداری کرده‌اند درگیره مشکلاتی از قبیل هزینه‌های اضافی بابت ارسال و قیمت گران‌تر از مصوبه شرکت اخوان و همچنین کالاهای نامعتبر شده‌اند و در ادامه نیز فروشگاه مربوطه با ایشان همکاری را جهت مرجوع شدن کالا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازاین‌رو اخوان به‌شدت نظارت خود را بر سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی افزایش داده و به مشتریان هشدار داده که حتما از فروشگاه‌های رسمی محصولات را تهیه و خریداری کنند. همچنین در جهت اطلاع‌رسانی مشتریان در مورد خصوصیات محصولات خود متن زیر را ارائه داده است.

گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی از پرفروش‌ترین محصولات در سبد کالایی شرکت اخوان جم می‌باشد. گاز اخوان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دانش روز و قطعات با کیفیت بهترین محصول را روانه بازار کرده است.

گاز صفحه‌ای اخوان در دو جنس شیشه و استیل و در سه مدل ونوس، گیتا و اخوان در بازار موجود است. قطعات ساباف ایتالیا، شیشه سکوریت ۸ میل، ورق استنلس استیل، شبکه‌های چدنی مستحکم، فندک و ترموکوپل تاپ تایم و گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین مزایایی این اجاق‌گاز محسوب می‌شود.

سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرتنوع‌ترین محصولات در سبد کالایی اخوان می‌باشد. سینک اخوان با بیشترین تنوع در مدل، ضخامت ورق، عمق و شکل لگن و همچنین قابلیت رقابت با برندهای اروپایی توانسته در بازار سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

از مهم‌ترین خصوصیات سینک می‌توان به عمق بالای لگن، پرس با دستگاه‌های مدرن، تکنولوژی صداگیری، کیفیت بالای ورق استیل اشاره کرد.

هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه یک کالای کاملا تخصصی بوده و خرید آن نیز نیازمند دانش فنی است. به دلیل بهره‌گیری از قطعات مصرفی و همچنین پیچیدگی در ساخت و تولید هود باعث شده تا مشتریان همواره در انتخاب آن سردرگم شوند.

هود اخوان با تنوعی در دسته‌بندی‌های هود مورب، هود شومینه‌ای، هود مخفی و هود زیرکابینتی دارای بیشترین هود ساخته‌شده در بین برندهای ایرانی می‌باشد.

از ویژگی‌های هود آشپزخانه اخوان می‌توان به شیشه سکوریت، فیلترهای آلومینیومی چندلایه با قابلیت شستشوی آسان، سنسور بو و دود، سیستم پنل کنترل لمسی و دکمه‌ای و ریموت از راه دورو سیستم روشنایی کم‌مصرف و از همه مهمتر موتور قدرتمند توربو فلزی با صدای سوپر سایلنت اشاره کرد.

فر توکار اخوان

 اخوان یکی از تولیدکننده ایرانی فر آشپزخانه می‌باشد. فرتوکار به دلیل نیاز به دانش مهندسی بالا و فناوری تولید سخت‌ترین کالای تولیدی در بین تجهیزات آشپزخانه است.

فر اخوان در سه مدل برق و گاز، تمام برقی و تمام گازی و در طرح‌های مشکی، استیل، سفید و شیشه دودی و با ظرفیت‌های متفاوت بیشترین تنوع را در بین برندهای ایرانی دارد.

از خصوصیات مهم فر اخوان می‌توان به پنل های لمسی و ولومی، شلف و ریل تلسکوپی، تایمر دیجیتال، برنامه و عملکرد پخت متفاوت، ظرفیت بالای حجم داخلی، بدنه آسان تمیز شو، سیستم یخ زدایی خودکار، فن گرمایش سه بعدی و از همه مهمتر مصرف پایین انرژی اشاره کرد.

نمایندگی رسمی اخوان

در نظر داشته باشید که خرید محصولات اخوان از نمایندگی و مرکز پخش رسمی محصولات اخوان از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن دقت کرد.

خانه اخوان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز پخش محصولات اخوان دارای سه شعبه فروش در شرق و مرکز تهران متعهد به فروش محصولات اخوان با بیشترین تخفیف و بهترین قیمت با هدف حذف واسطه‌ها و رضایت‌مندی مشتریان می‌باشد.

مشتریان می‌توانند جهت خرید محصولات اخوان به‌صورت اینترنتی به آدرس https://akhavanhome.com مراجعه نمایند و کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه اخوان گاز رومیزی محصولات اخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه لهستانی Collegium Humanum به دلیل اعطای مدرک MBA برای مشاغل در میان نخبگان سیاسی است. پلیس مبارزه با فساد لهستان ۱۵ آوریل به دفاتر این دانشگاه خصوصی لهستان که متهم به فروش مدارک MBA جعلی به اعضای نخبگان سیاسی، نظامی و تجاری این کشور است، یورش برد.

بیشتر بخوانید: جای خالی دانشگاهیان در تدوین اسناد بالادستی آموزش عالی

پلیس همه کلاس‌های این دانشگاه را لغو کرد و ساختمان آن در مرکز ورشو را تعطیل کرد. چرا که به دنبال شواهد بیشتری درباره این رسوایی بودند که از هفته‌ها پیش آغاز شده است.

هم‌اکنون این دانشگاه لهستانی که مدارک دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای نخبگان سیاسی و نظامی این کشور ارائه می‌دهد، در معرض تحقیقات گسترده‌ای قرار دارد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نام خود را به دلیل ترس از دست دادن حرفه‌شان پنهان کنند.

بر اساس تحقیقات پلیس، این دانشگاه یک کارخانه صدور مدرک بوده است که دوره‌های بی‌کیفیت را به کسانی می‌فروخته که می‌توانستند شهریه‌های هنگفت پرداخت کنند.

مشکلات این دانشگاه از زمانی که پلیس مبارزه با فساد لهستان، مقامات ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه پاول سی (Pawel C) را بازداشت کرد، علنی شد. دادستانی افراد بازداشت شده را به ایجاد یک سازمان جنایی با تمرکز بر صدور مدارک جعلی تحصیلات تکمیلی برای منافع مالی و شخصی متهم کرد.

رسانه‌های لهستان گزارش داده‌اند که ممکن است این دانشگاه بیش از هزار مدرک MBA صادر کرده و تقریبا ۲۳۰ هزار یورو یا ۲۴۵ هزار دلار آمریکا به دست آورده است. پاول سی در مجموع به ارتکاب ۳۰ جرم از قبیل آزار جنسی متهم شد.

دانشگاه Collegium Humanum سال ۲۰۱۸ در ورشو تاسیس شد. شواهد نشان می‌دهد که این دانشگاه دوره‌های MBA را که معمولا ۱۲ تا ۲۴ ماهه هستند، در سه ماه ارائه می‌داد. این دوره‌ها از محبوبیت زیادی در میان مسئولان کشور برخوردار بود. چرا که داشتن مدرک MBA می‌تواند فرصتی برای حضور در هیئت‌های نظارت شرکت‌های تحت کنترل دولتی باشد.

وزارت دفاع لهستان اعتراف کرد که حدود ۳۷ افسر، از جمله یک ژنرال ارشد که در حال حاضر به عنوان سرپرست فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح، واحد فرماندهی کلیدی ارتش لهستان خدمت می‌کنند، مدرک MBA را از Collegium Humanum دریافت کردند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1228901 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!