Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا زمانی که قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر قطعی نشده، کار را تمام شده نخواهیم دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در گفتگوی تصویری با سایت باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضورش در نشست خبری پس از دیدار با ماشین‌سازی اظهار کرد: نشست خبری در فضای کوچک و بسته برگزار می‌شد و اصلاً مناسب این کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نشست در این فضا خطرناک است. من هم گفتم حاضرم بیرون از اتاق مصاحبه کنم اما گفتند فضا فراهم نیست.

وی در خصوص پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: در سه بازی گذشته، برابر ماشین‌سازی از لحاظ مالکیت و ایجاد موقعیت بازی خوبی انجام دادیم و نسبت به دو بازی قبل خیلی بهتر بودیم. باوجوداینکه چند غایب داشتیم اما بچه‌های جایگزین عملکرد خوبی داشتند. بچه‌ها بازی به بازی بهتر می‌شوند. هرچقدر هم جلوتر می‌رویم گرفتن سه امتیاز سخت‌تر می‌شود. در این سه بازی بچه‌ها همت کردند و پیروز شدیم. هواداران هم درست است کنار ما نیستند ولی دلشان کنار ما و دعای خیرشان بدرقه راه ما است.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه تیمش باوجود داشتن چند غایب بدون مشکل دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر می‌گذارد، عنوان کرد: همه بازیکنان ما به وظایفشان آشنا هستند، چه در بحث انضباطی و چه در بحث فنی. در تمرینات کار کردیم و هر کسی می‌داند چه وظیفه‌ای دارد. قالب مشخصی هم تعریف شده و هر کسی وارد قالب می‌شود، وظیفه‌اش مشخص است. فکر می‌کنم این موفقیت‌ها هم به خاطر همین موضوع است. هر کسی که وارد زمین می‌شود وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام می‌دهد و نگرانی بابت عدم حضور چند بازیکن نداریم. بچه‌ها ذهنیت برد دارند و این خیلی به روند خوب تیم کمک می‌کند.

وی درباره کسب چهارمین قهرمانی پیاپی که در انتظار پرسپولیس است، یادآور شد: 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده است. روی کاغذ هنوز قهرمانی را به دست نیاورده‌ایم اما بدون شک شانس اول کسب این عنوان هستیم. مسابقات باقی مانده راحت نیستند. نباید احساس غرور داشته باشیم و فکر کنیم کار تمام شده است. باید محکم‌تر از قبل تمرین کنیم و تمرکز داشته باشیم تا عملکردمان بهتر از گذشته باشد. تا امتیازات لازم را هم به دست نیاوردیم دست‌بردار نیستیم و پرتلاش‌تر از قبل وارد مسابقات می‌شویم.

گل‌محمدی درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بیان کرد: بیرانوند یک تصمیم حرفه‌ای گرفت. او با انتقالش توانست مبلغی را به باشگاه برساند. برای او از طرف خودم و بازیکنان و اعضای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر کجا هست موفق باشد. در حال حاضر رادوشوویچ و امیرحسین بیات را داریم و مسابقات را ادامه می‌دهیم. این‌ها هم باید بدانند در چه شرایط حساسی قرار داریم و در این وضعیت به آن‌ها نیاز داریم، کارشان سخت است و باید بدانند که بازی‌های راحتی در پیش نداریم. رادوشوویچ نشان داده که دروازه‌بان حرفه‌ای و مطمئنی است و ما زیاد نگرانی نداریم. هرچند بیرانوند وزنه خوبی بود.

وی درباره عملکرد خوبش در پرسپولیس و کسب تنها یک تساوی مقابل استقلال تصریح کرد: اول باید از بازیکنان تشکر کنم چون تشنه پیروزی هستند و عطش برد دارند. پیروزی در وجود بازیکنان نهادینه شده و مهم‌ترین دلیل موفقیت ما همین است. از بازیکنان به خاطر این حس خوبی که دارند تشکر می‌کنم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که تیم را بهتر از نظر ذهنی و بدنی آماده کنیم تا خصوصیات خوب خود را در زمین نشان دهند.

گل‌محمدی در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس با فولاد خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوب و جوانی است. آن‌ها در پنج بازی گذشته خود پیروز شده‌اند. قطعاً بازی راحتی نداریم. درست است هواداران نیستند ولی باید از امتیاز بازی در ورزشگاه آزادی بهترین استفاده را ببریم. نیت ما در این مسابقه پیروزی است. امیدوارم بازی زیبایی باشد و سه امتیاز را هم کسب کنیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس ماشین سازی یحیی گل محمدی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!

به گزارش خبرنگار مهر، ۷ دیدار باقی مانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در مهم‌ترین دیدارهای استقلال تهران در خانه میزبان ذوب آهن خواهد بود و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی نساجی قرار خواهد گرفت.

پیکان - آلومینیوم

دو تیم فوتبال پیکان و آلومینیوم در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که از زمانی که آلومینیوم وارد لیگ برتر شده، دیدارهای رو در روی این دو تیم بردی نداشته و هر ۷ بازی گذشته آنها با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

آلومینیوم در ۵ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی به دست آورده و در طرف مقابل تیم پیکان در ۵ بازی اخیر خود دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را کسب کرده است. دیدار رفت دو تیم در اراک با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه پاس قوامین و از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

سپاهان - استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان است. در ۱۰ سال اخیر استقلال تنها یکبار موفق به شکست دادن سپاهان شده است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی هستند.

سپاهان در ۵ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده و در طرف مقابل استقلال خوزستان یکبار در ۵ دیدار اخیر خود بازی را واگذار کرده است. با توجه به دو پیروزی متوالی نساجی، استقلالی‌ها بار دیگر در منطقه سقوط قرار گرفتند و باید در ۵ بازی باقی مانده خود تا پایان مسابقات، امتیازات لازم را کسب کنند. این بازی از ساعت ۱۸:۱۰ برگزار می‌شود.

نساجی - پرسپولیس

تیم فوتبال نساجی با دو پیروزی اخیر خود برابر تراکتور و ذوب آهن خود را از منطقه سقوط نجات داد و شاگردان ساکت الهامی امیدوارند تا سومین پیروزی متوالی خود را در این فصل و در خانه تجربه کنند. پرسپولیسی‌ها در دو دیدار اخیر خود برابر آلومینیوم و سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر نتوانسته‌اند به برتری دست یابند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. «اوسمار ویه‌را» برای این بازی تمام نفرات خود را در اختیار دارد و تنها امید عالیشاه به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

نساجی از زمانی که پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته، موفق به شکست پرسپولیس نشده و در ۱۰ دیدار رو در روی دو تیم، ۷ پیروزی سهم پرسپولیس بوده و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. دیدار رفت دو تیم در این فصل با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهران به پایان رسید و شهاب زاهدی زننده تک گل این دیدار بود.

احسان حسینی مدافع نساجی تنها غایب این تیم برابر پرسپولیس است و سایر نفرات می‌توانند برای این تیم به میدان بروند. البته نساجی چی ها پیش از این آریا برزگر و علیرضا رضایی را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داده بودند.

این بازی از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

ملوان - هوادار

تیم ملوان برای رسیدن به جمع ۴ تیم بالای جدول و هوادار برای قرارگیری در نیمه اول جدول، به پیروزی در این بازی چشم دوخته‌اند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا اینبار و در خانه موفق به شکست هوادار مسعود شجاعی شوند. مصاف این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با نتیجه تساوی خاتمه نیافته و همیشه با پیروزی یکی از دو تیم همراه بوده است.

در ۹ دیدار رو در روی دو تیم در لیگ دسته اول و لیگ برتر، ۴ پیروزی سهم هوادار و دو پیروزی سهم ملوان بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار می‌شود.

صنعت نفت - مس

در دیدارهای این دو تیم در ادوار رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بازی رفته دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول حضور دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید مسی را شکست دهند که از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم، شکستی را متحمل نشده است.

صنعت نفت در ۵ بازی اخیر خود ۴ شکست و یک پیروزی را به دست آورده و تیم مس نیز موفق به کسب ۴ تساوی و یک پیروزی شده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

فولاد - تراکتور

تیم فوتبال فولاد که در یک قدمی رسیدن به منطقه سقوط قرار دارد، باید در برابر تراکتور حداقل امتیاز را کسب کند. عبدالله ویسی سرمربی فولاد پیش از این دیدار و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محکوم به پرداخت دو میلیارد تومان شد تا سنگین‌ترین حکم انضباطی در تاریخ لیگ برتر ایران را به نام خود به ثبت برساند. فولاد در ۵ بازی گذشته خود ۳ تساوی و دو شکست را به دست آورده است و این تیم همراه با ویسی تاکنون موفق به کسب پیروزی در فصل بیست و سوم نشده است.

تیم تراکتور هم از زمانی که «پاکو خمز» از این تیم جدا شده است تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و حمید مطهری امیدوار است در این بازی خارج از خانه موفق به پیروزی برابر فولاد شود تا همچنان تراکتور در جمع ۴ تیم بالای جدولی باقی و شانس کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در این تیم زنده بماند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و فولاد امیدوار است تا با حضور هواداران خود، ۳ امتیاز این بازی را کسب کند. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

استقلال تهران - ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال برای حفظ صدر در فاصله ۵ هفته‌ای تا پایان فصل بیست و سوم، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. آبی‌های پایتخت نفس‌های پرسپولیس را پشت سر خود حس می‌کنند و برای قهرمانی باید حتماً از بازی‌های خود امتیازات لازم را کسب کند.

استقلال برای فردا همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و امکان دارد دو بازیکن ذوب آهن این بازی را به دلیل مصدومیت از دست دهند. ذوب آهن بهترین تیم خارج از خانه در این فصل بوده و از ۱۲ بازی گذشته خود در خارج از اصفهان ۲۳ امتیاز به دست آورده اما نتایج این تیم در دیدارهای نیم فصل دوم با نوساناتی همراه بوده است. ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را داشته است و استقلال تهران نیز در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است.

دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز از ساعت ۲۰:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097446

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم