Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروی واکنش سریع و الحشدالشعبی ماموریت کنترل دو گذرگاه مندلی(سومار) و منذریه(خسروی ) میان جمهوری اسلامی ایران و عراق را برعهده گرفتند.   وی تاکید کرد: عملیات "ابطال العراق۴" پاکسازی مناطق مرزی از تروریست ها و سیطره بر گذرگاه ها را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تحسین الخفاجی در ادامه به اظهارات نخست وزیر این کشور مبنی بر لزوم مبارزه با فاسدان در گذرگاه ها اشاره کرد.   بر اساس این گزارش، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، دیروز شنبه در گذرگاه سومار حضور یافت و به منظور ازسرگیری فعالیت های تجاری میان ایران و عراق این مرز را بازگشایی کرد.
الکاظمی پیش از این نیز دستور بازگشایی مرز شملچه را داده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود

جنبش‌های حماس و فتح و یک دیپلمات در پکن عصر جمعه اعلام کردند که چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه‌های فلسطینی خواهد بود.   به گزارش ایسنا، رویترز به نقل از ۲ مقام در جنبش‌های فتح و حماس گزارش داد که ریاست هیئت حماس برعهده موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی این جنبش و ریاست هیئت جنبش فتح برعهده عزام الاحمد، یکی از اعضای کمیته مرکزی این جنبش است.   خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات در پکن که اشاره‌ای به نامش نشده است، گزارش داد که این مذاکرات با هدف حمایت از تلاش‌ها در راستای آشتی میان ۲ جنبش فتح و حماس انجام می‌شود.   پیشتر مسکو میزبان نشست مشابهی در اواخر ماه فوریه برای رایزنی درخصوص تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین و بازسازی نوار غزه بود.   یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشتر به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.   پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.   وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.   در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.   وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.   شی جینپینگ رئیس‌جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد