Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:24:17 GMT

انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال تجهیز است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۶۰۱

انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال تجهیز است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر زنجان، مهراب شریفی سده روز یکشنبه در حاشیه نشست مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: زیرساخت‌های امدادی، درمانی و بهداشتی هلال احمر استان زنجان در وضعیت مناسبی است و همکاران این مجموعه خدمات قابل توجهی در پیشگیری از بیماری کرونا داشتند و این آمادگی برای ارایه خدمات همچنان وجود دارد تا چنانچه استان در خصوص این بیماری با مشکلاتی مواجه شد نیروهای هلال احمر بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: مقدمات کار در تهران در دست انجام است که به زودی بر ذخایر امدادی اضافه خواهد شد که با این اقدامات سطح آمادگی جمعیت هلال احمر ارتقا خواهد یافت.

شریفی سده خاطرنشان کرد: برای خرید و تجهیز بخشی از اقلام امدادی با کمک رییس جمهوری اعتباری تخصیص داده شده که در حال خریداری هستیم و ناوگان آمبولانسی نیز به روز می‌شود.

وی یادآوری کرد: تعدادی آمبولانس و خودروهای امدادی به ناوگان هلال احمر به منظور ارائه بهتر خدمات امداد و نجات اضافه خواهد شد.

شریفی سده تاکید کرد: سازمان امداد و نجات این پایگاه امدادی که نقش محوری در منطقه شمالغرب کشور ایفا می کند را تجهیز خواهد کرد و استان زنجان به لحاظ امدادی وضعیت قابل قبولی دارد و کاستی های آن نیز باید رفع شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: هلال احمر در استان زنجان اقدام به آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه هایی برای بیماران مبتلا به کرونا کرده و آمادگی بیشتر در سطح این استان برای مقابله با این بیماری و در صورت وخامت اوضاع نیز وجود دارد.

کد خبر 4972008

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان زنجان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انبار کالا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف جمعیت هلال احمر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان