Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان در جریان نشست با رئیس حوزه هنری استان کردستان برای تعریف فعالیت‌های مشترک و انعقاد تفاهم نامه همکاری، اظهار کرد: امروز با ورود شیوه‌های نوین ارتباطی امر تبلیغ دین نیز تغییر پیدا کرده و به همین دلیل باید این مهم را بر اساس نیاز جامعه طراحی و اجرا کرد.

وی ادامه داد: امروز ارتباط بین مردم با تغییرات و تحولاتی مهم همراه بوده و بر اساس این وضعیت نیاز است که در برنامه ریزی های مختلف از جمله امر تبلیغ دینی هم ما شاهد فعالیت‌ها و اقدامات بهتری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بدون شک برای تأثیرگذاری یک فعالیت از جمله امر تبلیغ، باید از زبان هنر استفاده کرد چرا که بهره مندی از زبان هنر باعث ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتر می‌شود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های هنری و فرهنگی در اختیار حوزه هنری استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه حوزه هنری در کردستان همواره منشأ فعالیت‌های تأثیرگذار در سطح استان بوده و به همین دلیل ما انتظار داریم که با تعریف فعالیت‌های مشترک و هم افزایی بیشتر، شاهد برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی باشیم.

حجت الاسلام حاتمیان بر امر تقویت مؤلفه‌های وحدت و همدلی بیشتر در استان کردستان تاکید کرد و افزود: حضرت محمد (ص) باید محور وحدت در کردستان باشد و برای توجه بیشتر به این مهم می‌توان از زبان هنر برای معرفی ویژگی‌های آخرین پیامبر الهی استفاده کرد.

وی ضمن اشاره به توجه به مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و تولید محصولات فرهنگی و هنر با محوریت این مسئله، گفت: امروز تولید یک فیلم کوتاه با رعایت ویژگی‌های هنری می‌تواند تأثیرگذاری بیشتر نسبت به سایر مسائل از این دست داشته باشد و به همین دلیل آمادگی برای همکاری در این بخش هم وجود دارد.

در جریان برگزاری این نشست معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان هم با اشاره به ظرفیت‌های مشترک برای همکاری با حوزه هنری استان، بیان کرد: انتظار می‌رود که در راستای انعقاد این تفاهم نامه همکاری شاهد تولید و عرضه آثار فرهنگی مناسبی باشیم.

مدیر طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان هم توجه به مسئله ظرفیت‌های روحانیون و امر تبلیغ را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما آمادگی داریم که در راستای تعریف فعالیت‌های مشترک از تمامی ظرفیت‌های در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بهره برداری کنیم.

کد خبر 4971994

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کردستان حوزه هنری کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف تبلیغات اسلامی استان کردستان امر تبلیغ حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در استان کردستان با وجود حدود ۴۰ هزار دانشجو در سطح استان که بخشی از آن متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و با وجود ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می طلبد هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدیدی شروع شود.

وی گفت: الحمدلله زیرساخت های خوبی وجود دارد و در هر شهرستان عمده سهمیه دانشجویان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد  برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه هایی در ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود دارد و کتاب های معتبری در این زمینه چاپ شده است و بار وسیعی دارد و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی در ادامه با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت افزود: کار بدنه ای فضای مردمی و از  طرف دیگر کار مهدویت که حالت وابسته ای دارد باید به بدنه دانشگاه تزریق کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است کار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی