Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوتن باباپور، عکاس و هنرمند فعال سینمای جوان لاهیجان در جشنواره عکاسی لهستان جایزه عکس زندگی رنگی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان امروز گفت: عکسی از هوتن باباپور در چهارمین جشنواره عکاسی  Wojnicz  کشور لهستان برگزیده شد.

نگار نادری افزود: این جشنواره در 3بخش موضوع آزاد رنگی، آزاد تک رنگ و پرتره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: عکاسانی که عکس های آنها توسط کلوپ عکس فوکوس به جشنواره ارسال شده و عکس آنها پذیرفته شود گواهی پذیرش از نماینده فیاپ در ایران برای این جشنواره دریافت می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: 67عکس از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس در این جشنواره پذیرفته شد.

هوتن بابا پور از سال72 وارد انجمن سینمای جوان لاهیجان شد.

از افتخارات این عکاس خلاق لاهیجانی می توان به کسب مقام اول مسابقات عکاسی جشنواره رشد، مقام دوم فیلمنامه نویسی برتر گیلان در جشنواره سینمای جوانان، مقام دوم فیلمنامه نویس برتر دانشجویی گیلان، عضو فدراسیون بین المللی عکاس فیاپ – فرانسه، روبان افتخار جشنواره بین المللی عکاسی کشور مقدونیه، مدال برنز جشنواره بین المللی عکاسی کشور لهستان، دیپلم افتخار جشنواره بین المللی عکاسی ترکیه و راهیابی به جشنواره های متعدد بین المللی عکاسی اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لاهیجان جشنواره عکاسی کشور لهستان بین المللی عکاسی بین المللی عکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند