Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شما در فصل بهار با استفاده از «رسید تراکنش» دیجیتالی در اپلیکیشن بله یک هکتار و نیم باغ را نجات دادید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، تقریبا به ازای هر 82 هزار و 500 رسید کاغذی تراکنش، باید یک درخت کهنسال قطع شود و کاربران بله با دریافت 13 میلیون و 200 هزار رسید دیجیتالی، بقای هکتار و نیم باغ را تضمین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید در فصل بهار تعداد 9 میلیون و 300 هزار تراکنش کارت به کارت در بله انجام شده که معادل جمعیت کشورهای دانمارک و ایرلند است. همچنین آمارهای فصلی نشان می دهد بیشترین خدمات مورد استقبال کاربران بله در صفحه بانک من مربوط به کارت به کارت، رسید تراکنش، موجودی، شارژ و قبض بوده است. تعداد کاربران روزانه فعال در بله 500 هزار نفر است و هر کاربر به طور میانگین در روز 10 دقیقه و 50 ثانیه از این اپلیکیشن استفاده کرده است. کارشناسان تیم بله همواره بر این تلاش بوده اند تا بهترین دسترسی و خدمات را به کاربران خود ارایه دهند و در سه ماه ابتدای امسال 10 هزار و 718 پیام به بخش پشتیبانی بله ارسال شده است. شما می توانید از طریق شماره 2367 با کارشناسان بله در ارتباط باشید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با بهره گیری از داده‌های بزرگ، فناوری ۵G، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و فناوری های بیشتر برای «اکوسیستم خودرو»، چری به طور استراتژیک یک اکوسیستم خدمات جامع را با محوریت محصولات خود تقویت می‌کند و به صنایع مختلف ارائه می‌دهد. این ابتکار به کاربران در افزایش کارایی عملیاتی، عبور از موانع فضایی و درگیر شدن بی دردسر در تجربیات تعاملی کمک می‌کند.

صنعت خودرو در حال ورود به عصری است که مشخصه آن ادغام سریع فناوری‌ها در حوزه وسایل نقلیه، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات اطلاعاتی است. خط مقدم این تکامل با روندهایی مانند تامین انرژی برق، اتصال پیشرفته و ادغام فناوری های هوشمند مشخص شده است. این انتقال نوید ظهور یک اکوسیستم خودرویی جدید است که عمدتاً توسط وسایل نقلیه با انرژی جدید (NEVs) و وسایل نقلیه متصل هوشمند (ICVs) تغذیه می‌شود و به عنوان یک کاتالیزور حیاتی برای تحول و گسترش صنعت خودروسازی جهانی به حساب می‌آید. مدل سنتی معاملات مستقیم در بازار خودرو به تدریج در حال کاهش است و راه را برای الگویی باز می‌کند که در آن کاربران به طور فزاینده‌ای به عنوان نیروی مرکزی محرک پویایی صنعت شناخته می‌شوند. درنتیجه ایجاد یک اکوسیستم خودرویی جامع به یک استراتژی حیاتی برای برندهای خودرویی تبدیل می‌شود که هدفشان تضمین آینده‌ای موفق است. نمایشگاه اکو قرار است با ارائه یک مدل اکولوژیکی انقلابی و چارچوب استراتژیک برای کاربران جهانی آغاز به کار کند.

بنابراین، این موضوع "اکوسیستم" چیست؟ اساساً، مانند این است که اتصال همه رایانه‌ها و تلفن‌ها به یکدیگر اینترنت را به ما می‌دهد و اتصال چیزهایی از دنیای واقعی به اینترنت، اینترنت اشیا را برای ما به ارمغان می‌آورد. به همین ترتیب، وقتی یک خودرو را با افراد و خدمات مرتبط می‌کنید، در نهایت به چیزی می‌رسید که ما آن را اکوسیستم خودرو می‌نامیم. در ریتم معاصر زندگی و محیط‌های حرفه‌ای، وسایل نقلیه به طور فزاینده‌ای به سومین فضای زندگی افراد، فراتر از خانه و محل کار تبدیل شده‌اند. حتی در طول رفت و آمد، افراد به فعالیت‌های مختلفی از جمله کار، معاشرت و مدیریت امور شخصی می‌پردازند که همگی در محدوده اتومبیل خود هستند. این انتقال نشان می‌دهد که اتومبیل‌ها از نقش سنتی خود به‌عنوان وسیله‌ی حمل‌ونقل صرف فراتر رفته‌اند و به قطب‌های اتصال یکپارچه‌ای تبدیل شده‌اند که جنبه‌های مختلف زندگی روزمره را پیوند می‌دهند.

میدان نبرد آینده صنعت خودرو بر روی اکوسیستم‌ها متمرکز خواهد بود تا فناوری‌ها یا محصولات مجزا. چری در خط مقدم این تغییر قرار دارد و از فناوری‌های پیشرفته مانند داده‌های بزرگ، ۵G، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و غیره برای تقویت یک «اکوسیستم خودرو» جامع استفاده می‌کند. این استراتژی بر ایجاد یک اکوسیستم خدمات صنعتی گسترده متمرکز است که کارایی کاربر را افزایش می‌دهد و موانع موجود در تعاملات را از بین می‌برد و افراد، وسایل نقلیه و سبک زندگی را یکپارچه می‌کند. چری با انتقال از محصولات مستقل به یک اکوسیستم به هم پیوسته، به طور مستمر تجربیات، ارزش‌ها و انتخاب‌های جدیدی را ارائه می‌کند و زندگی کاربران خود را غنی می‌سازد. چری به افزایش رضایت عاطفی و تجربی برای تعداد بیشتری از کاربران برند چری اختصاص یافته است و اکوسیستم خودرویی پر جنب و جوش و پویا را ایجاد می‌کند که سرزندگی و اشتیاق را تقویت می‌کند.

چری یک اکوسیستم خودرویی جدید با تمرکز بر محصولات با عملکرد استثنایی ساخته است و روند جدیدی را در رویکرد صنعت خودرو به توسعه کاربر محور ایجاد می‌کند. چری با تمرکز بر بهبود زندگی خودرویی، خدمات جامع و شخصی‌سازی شده متناسب با سناریوهای مختلف از جمله راه‌حل‌های هوشمند برای همراهی با خانواده، سفر سبز و هوش آینده‌نگر را ارائه می‌دهد. این چارچوب به کاربران جهانی این امکان را می‌دهد تا سبک‌های زندگی جدیدی را با فناوری هوشمند کشف کنند و آرزوهای خود را برای زندگی بهتر برآورده کنند.

در تکامل مداوم فناوری، چری توجه بیشتری به ایجاد ارزش بالاتر دارد. ارزش‌های مصرف کننده فراتر از موفقیت شغلی صرف شده است تا روند متنوع‌تری را نشان دهد. آنها با هدف افزایش ارزش شخصی خود و اولویت دادن به ایجاد تعادل در روابط شخصی، اجتماعی و خانوادگی، درگیر علایق مختلفی در حوزه‌های مختلف هستند. برای کاربران، خودروها دیگر تنها وسیله حمل و نقل نیستند، بلکه یک سبک زندگی و تجلی رویاها هستند.

خانواده تیگو مظهر مفاهیم عمیق "فتح" و "قیمت" است، چه در رفع نیازهای زندگی روزمره و چه در گسترش مرزهای زندگی. روح خانواده تیگو فقط مربوط به خود خودروها نیست، بلکه در مورد تقویت رابطه بین مردم و خودروها نیز هست. از سرنشینان در لحظات مهم خانوادگی پشتیبانی می‌کند و تجربیات ظریف زندگی را ثبت می‌کند. خانواده تیگو با ویژگی‌های هوشمند پیشرفته و ویژگی‌های احساسی، تمایل مصرف‌کنندگان مدرن را برای تجربه‌های شخصی، متنوع، و هیجان‌انگیز خودرو برآورده می‌کند.

نمایشگاه اکو که قرار است در ۲۷ آوریل آغاز شود، موضوعی پیرامون یک اکوسیستم متنوع است. این نمایشگاه سناریوهای زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوشمندی را به نمایش می‌گذارد که کاملاً با مفهوم برند چری از "پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی" همسو می‌شود. چری اتومبیل نه تنها متعهد است که تجربه سفری راحت را برای کاربران فراهم کند، بلکه به نوآوری مداوم در فناوری نیز متعهد است. از شما دعوت می کنیم تا هیجان نمایشگاه اکو را در ۲۷ آوریل تجربه کنید.

گروه چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و زیرمجموعه آن، چری خودرو، یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی است که از یک میلیون دستگاه فروش عبور کرده و به بازارهای بین المللی راه یافته است. در سال ۲۰۲۳، گروه چری با فروش انباشته ۱,۸۸۱,۳۱۶ خودرو، به "دوازده رشد متوالی" در فروش دست یافت که نشان دهنده افزایش ۵۲.۶ درصدی نسبت به سال قبل است. از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، گروه چری در مجموع ۵۲۹۶۰۴ دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه ۶۰.۳ درصدی را نشان می‌دهد. از ژانویه ۲۰۲۴، گروه چری بیش از ۱۳ میلیون کاربر جهانی، از جمله ۳.۳۵ میلیون کاربر خارج از چین، جمع آوری کرده است. چری نوآوری مستقل را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر می‌گیرد و یک سیستم نوآوری محصول را با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری ایجاد می‌کند و خود را وقف ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا به مصرف کنندگان جهانی می‌کند. هشت مرکز اصلی تحقیق و توسعه، از جمله مراکز در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، با موفقیت تأسیس شده‌اند. تا پایان سال ۲۰۲۳، چری بیش از ۲۹ هزار اختراع ثبت و بیش از ۱۸۰۰۰ پتنت مجاز دریافت کرده و خود را در خط مقدم این صنعت قرار داده است.

حضور تجاری چری در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر، طیف محصولات صادراتی چری شامل سری‌های تیگو، سری آریزو و سری‌های eQ است که اشکال اصلی قدرت مانند ICE، BEV و PHEV را در بر می‌گیرند. چری با هسته برندی که بر «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» تأکید دارد، به یک مسیر استراتژیک متمرکز بر ابتکارات سبز و کم کربن متعهد است و ورود خود را به حوزه‌های جدید مانند انرژی جدید، اتصال هوشمند، تحرک مشترک، سکوها و اکوسیستم‌ها تسریع می‌کند.

چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت می‌کند و انواع مختلفی از اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ این اقدامات شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمک‌های آموزشی، مانند اهدای ۶ میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در "آموزش جهانی" خود است. این موضوع، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برندهای چینی به جامعه بین المللی است.

چری به مدت ۲۱ سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG (گروه ارتباطات بین المللی چین) عنوان "۲۰ شرکت برتر حضور در خارج از کشور" را دریافت کرده است. در گزارش Kantar BrandZ ۵۰، چری به عنوان سازنده برند برتر چینی در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال ۲۰۲۳، چری در بین برندهای داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله تیگو ۸، تیگو ۷ و تیگو ۴ یا همان X۵۵ پرو، هر کدام مقام اول را در بخش‌های خود به دست آورده‌اند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899384

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل