Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ محمود پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۷۶ دستگاه خودرو متخلف را توقیف و ۹ نفر از کسانی که در تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها همچنین ۴۹ دستگاه خودرو که با ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران مزاحمت ایجاد می کردند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرماناظهارداشت:  با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و  افزایش حضور بیشتر مردم در پارک ها و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی ، متأسفانه عده ای از عناصر نابه هنجار و مخل آسایش عمومی و گاها اراذل و اوباش ، اقدام به تحرکات خشونت آمیز و نزاع و قدرت نمایی در انظار عموم کرده و سبب برهم خوردن آرامش و آسایش مردم در تفرجگاه ها و بوستان ها شده و با ایجاد جو رعب و وحشت در بین افراد جامعه می شوند .
سرهنگ پارسا ادامه داد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها  با به ‌کارگیری حداکثری از نیروهای عملیاتی به اجرا گذاشته شد و مأموران پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی‌های لازم در قالب گروه‌های عملیاتی با همکاری دیگر نیروها در ساعت مقرر به صورت همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی کرده که بی شک مهم‌ترین رهاورد آن، فراهم شدن امنیت و آرامش برای خانواده‌ها در پارک ها و تفرجگاه ها خواهد بود.
وی در پایان با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند،مقتدرانه برخورد خواهد شد و امید است مردم عزیز نیز پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های محوله و همچنین برقراری امنیت پایدار یاری کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا کرمان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کرمان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا کرمان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جلسه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

وی افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان