Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی فیض آباد گفت: در راستای بهره‌برداری مطلوب از میدان امام رضا (ع) تا میدان فلسطین شهر فیض آباد که مسیر کریدور شمال به جنوب کشور است، طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال پس از توافق با مالک زمین کلنگ زنی و طی ۶ ماه الی یک سال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مه ولات، «چرا از ظرفیت‌های فیض آباد مه ولات غفلت شده است؟» از جمله سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» ثبت شده و مخاطبان خواهان پیگیری موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما از زمان شروع دوره پنجم شورای اسلامی شهر فیض آباد، بهره‌برداری مطلوب‌تر از حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا میدان فلسطین شهر فیض آباد بوده است.

غلامرضا عزار تصریح کرد: مسیر مذکور به عنوان کریدور شمال به جنوب کشور معرفی می‌شود و سالانه شاهد عبور هزاران خودرو از این مسیر هستیم که باید بیش از این‌ها از این ظرفیت استفاده شود اما متاسفانه به دلیل اینکه قبلا برای ساخت‌و‌ساز در حاشیه این مسیر پیش‌بینی لازم صورت نگرفته بود، به مشکل برخورده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مسیر در حریم جاده است نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم اما با مشورت‌هایی که با دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه فردوسی مشهد انجام داده‌ایم، طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد را برای بهره‌برداری مطلوب‌تر از ظرفیت شهر فیض آباد در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد با اشاره به اینکه بازارچه ورودی شهر فیض آباد پس از رفع مشکل مالکیت زمین وارد فاز اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد با مساحتی حدود ۲هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال پس از توافق با مالک زمین و رفع مشکل مالکیت، کلنگ‌زنی می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها طی ۶ ماه الی یک سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: بهره برداری مطلوب شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید