Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس میراث فرهنگی ابرکوه اعلام کرد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی امام با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی فاز اول امسال بهره‌برداری خواهد شد.

«حمید مشتاقیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که فاز اول مجتمع خدمات رفاهی بین راهی «امام» در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، اظهار کرد: مجتمع مذکور در فاصله ۱۲ کیلومتری ابرکوه و در جاده یزد- ابرکوه قرار دارد که فاز اول آن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فاز اول مجتمع امام که تاکنون ۸۰ میلیارد ریال هزینه به خود اختصاص داده است، در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مشتاقیان خاطرنشان کرد: این طرح که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تکمیل است، دارای بخش‌هایی همچون پمپ بنزین، تعمیرگاه، هایپرمارکت، مجتمع تجاری، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی بوده و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ مسافر را دارد.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری به واسطه مرتبط بودن با ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می تواند یکی از مهمترین ارکان توسعه شهرستان ابرکوه باشد که در مسیر رشد و ارتقا این صنعت نوظهور نیاز است که در شهر تاریخی ابرکوه زیرساخت های رشد این صنعت که از جمله آن ساخت مجتمع های رفاهی است، برای پذیرایی شایسته از میهمانان و گردشگران فراهم شود.

این مسئول در پایان اضافه کرد: ساخت مجتمع رفاهی بین راهی در شهرستان ابرکوه با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد گردشگران و مسافران به سمت استان‌های گردشگری یزد، اصفهان، شیراز و همچنین زائران حرم مطهر امام رضا(ع) می‌تواند علاوه بر رفع نیازهای گردشگران، موجب شناخت پتانسیل های ابرکوه و جذب گردشگر و در نتیجه پیشرفت منطقه از نظر اقتصادی و توسعه صنعت توریسم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه شهر نمونه گردشگری گردشگري توريسم رفاهی بین راهی فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن