Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در هفته بیست‌ و چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در حالی در هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی آبادان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که قضاوت این مسابقه را پیام حیدری برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران  با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

گل‌ نخست این دیدار روی یک ارسال میلاد جهانی روی دروازه نساجی از روی یک ضربه ایستگاهی و توسط جبیره وارد دروازه علیرضا حقیقی شد و گل تساوی نساجی روی حرکت ترکیبی بازیکنان این تیم و ارسال تو در علی شجاعی توسط رحمان جعفری وارد دروازه میزبان شد.

با این نتیجه جایگاه دو تیم تغییر نکرد و صنعت نفت با ۳۷ امتیاز در رده هفتم و نساجی با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. صنعت نفت این شانس را داشت تا با پیروزی در این دیدار جای استقلال را در رده ششم بگیرد.

ترکیب صنعت نفت آبادان محمد دریس - عیسی آل‌کثیر - طالب ریکانی - میلاد جهانی - مصطفی احمدی - سید محمد قریشی - جعفر سلمانی - رضا جبیره - محمد اهل‌شاخه - عبدالله ناصری - محمود مطلق‌زاده

سرمربی: بهنام سراج

ترکیب نساجی مازندران علیرضا حقیقی، حامد شیری،مجتبی ممشلی‌،مجتبی بیژن،علی‌اصغر عاشوری، حسین ماهینی، رحمان جعفری، سید محمد میری، علی شجاعی، محمدمهدی نظری و حسین زامهران

محمود فکری پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار کرد: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید می‌گویم و به هر حال از این بازی یک امتیاز کسب کردند. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که جنگیدند و تلاش کردند. بازی سختی بود و هوای گرم و شرجی اینجا وجود دارد. بازیکنانمان بازی خوبی در نیمه اول و دوم ارائه دادند. می‌توانستیم برنده باشیم و کمی بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم پیروز شویم.

او ادامه داد: اما در مجموع بازی بسیار خوبی بود و ما و حریف موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم اما موقعیت‌های ما خیلی بیشتر بود. امیدوار هستم بازیکنانمان قدر فرصت‌هایشان را بدانند چرا که در زمین حریف هم می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت کرونا و برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که لیگ شروع شد این ویروس وجود داشته و دارد. احتمالا در آینده هم وجود خواهد داشت و باید مجموعه باشگاه‌ها و ورزشکاران بهداشت را رعایت کنند و حواسشان باشد تا الگویی برای مردم باشند تا این ویروس هرچه زودتر برود اما به هر حال بازی‌ها باید برگزار شوند تا تکلیف لیگ مشخص شود.

او درباره حاشیه‌ای که اواخر بازی به وجود آمد، گفت: ضد حمله‌ای داشتیم که روی بازیکن ما خطا شد و باید کارت داده می‌شد. مشکل خاصی نبود و آقای حیدری هم پس از بازی قانون را به ما گفتند و امیدوارم من اشتباه کرده باشم. از تیم داوری تشکر می‌کنم چرا که خوب بودند و طبیعی است که در حین بازی اعتراضی صورت گیرد ولی مشکل خاصی نبود.

فکری درباره صحبت‌های سراج درباره برنامه ریزی عادلانه مسابقات بیان کرد: با توجه به شرایط کلی که در فوتبال دنیا وجود دارد، نمی‌شود یکسری پیش‌بینی‌ها را داشت و سازمان لیگ باید کمک بیشتری کند تا بازی‌ها بدون دغدغه برگزار شود و به سلامتی تمام شود. نیازمند این است که همه همکاری بهتری داشته باشند تا این وقفه‌ها را نداشته باشیم. ما هم دوست داریم که باشگاه‌ها این مشکلات را نداشته باشند ولی اتفاقاتی که می‌افتند شاید قابل پیش بینی نباشند. امیدواریم سازمان لیگ جدیت بیشتری داشته باشد و باشگاه‌ها هم کمک کنند.

او درباره بازی بعد این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز کامل را از آن بازی بگیریم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت آبادان نساجی مازندران نساجی صنعت نفت آبادان نساجی مازندران باشگاه ها لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!