Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع پرسنل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان گوهر شاد یک برنامه استعماری است، افزود: این برنامه در گذشته با سلاح و مسلسل بود و اکنون با جنگ های نرم و جنگ روانی است.

وی با اشاره به استعدادهای افراد توان خواه بیان کرد: توان دادن به کودکان و معلولان از اولویت هایی بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی اظهار کرد: بیماری تنها مرض های عفونی نیست بلکه مرض های اجتماعی، روانی و مسائل سیاسی بدتر از بیماری های عفونی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بهداشت را مقدم بر درمان دانست و ادامه داد: اگر هر سازمانی به موقع و درست عمل کند و پیشگیری امور را در دستور کار قرار دهد، بهتر از این است که امور فاسد شده را بازسازی کند.

وی خواستار نظارت بر مدیریت ها شد و افزود: امروز مردم در سطح کشور از نظارت ها گلایه مند هستند و از مقررات رضایت دارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اختلافات خانوادگی بیان کرد: برخی اوقات از مشاوران خارج سازمان بهزیستی گزارش هایی می رسد که مشاور باعث افزایش اختلاف در خانواده شده بنابراین باید نظارت شود.

وی ادامه داد: همچنین گاهی از مهدهای کودک گزارش هایی می رسد که برنامه هایی که بر روی روان کودکان انجام می شود، شرعی نبوده و باعث آسیب دیدن آنها می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه متولیان باید در ابعاد مختلف اعم از مسائل روانی، شرعی و تربیتی موارد پیشگیری را رعایت کنند، گفت: خطر آسیب های انحرافات انسان بدتر از کرونا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کرونا به شرف، ناموس و شخصیت انسان کاری ندارد، اظهار کرد: اگر در بهداشت روانی و بایدها و نبایدها رعایت نشود، همه چیز به فنا می رود.

وی ادامه داد: اگرچه ویروس کرونا آسیب های زیادی به بار آورده اما در بخشی دیگر باعث بیداری مردم شده است.

کد خبر 4971997

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود