Web Analytics Made Easy - Statcounter

سونیا اندیش، روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده شان باید کرونا را جدی بگیرند، از رسانه‌های استان خواست درباره فرهنگ استفاده از ماسک فعالیت دوچندانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی ما علاوه بر خستگی، در وضعیت خطرناکی قرار دارند و تعداد زیادی از آن ها به این ویروس مبتلا شده اند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در چند ماه گذشته مساعدت‌های خوبی برای جلوگیری از ویروس کرونا انجام داده‌اند که قابل قدردانی است و امید است این حمایت تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به وضعیت حاد شیوع دوباره کرونا در استان گفت: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده و کنترل شیوع ویروس کرونا در ماه های نخست شیوع بیماری در کشور، با از میان برداشتن محدودیت ها باز هم میزان مبتلایان به این بیماری افزایش یافته است.

اندیش، ادامه داد: اوضاع اقتصادی و اجتماعی موجب شده تا محدودیت‌ ها کاهش یابد و شهروندان گمان کردند کرونا کنترل شده و در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کردند.

وی اظهار امیدواری کرد، در روزهای آینده که پیک ابتلا به بیماری است، شهروندان با استفاده از ماسک به خود ایمنی در زمینه ابتلا به بیماری اقدام کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

خرید آثار خوشنویسی استاد بخت شکوهی تصویب شد

عضو شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه گفت: لازم است تا با خرید آثار استاد ابراهیم بخت شکوهی موافقت شود چراکه کشورهای دیگر برای خرید آثار این چنینی آماده هستند و از غفلت ما استفاده کرده و با خرید این آثار خودرا به عنوان مهد خوشنویسی مطرح می‌کنند.

شکور اکبرنژاد، افزود: مبلغی که این‌ آثار خریداری می‌شود مقدار قابل توجهی برای شهرداری تبریز نیست اما اقدام مناسبی در راستای نگهداری از آثار هنری این استاد است.

وی یادآوری کرد: در کمیسیون فرهنگی مقرر شده است شهرداری این آثار را خریداری کند اما نگهداری آن را به مجموعه های دارای صلاحیت بسپارد.

فرج محمدقلی‌زاده، عضو دیگر شورای اسلامی تبریز نیز گفت: در این کمیسیون مقرر شد شهرداری این آثار را خریداری کند و با همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه هنر اسلامی نسبت به نگهداری و ثبت این آثار در آثار غیرملموس جهانی اقدام کند.

در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر خرید آثار خوشنویسی استاد بخت شکوهی با رای اعضا شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای شهر تبریز فرهنگ سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای شهر تبریز فرهنگ سازی ویروس کرونا شورای شهر تبریز فرهنگ سازی شورای اسلامی خرید آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است