Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: تعداد بیماران بستری نسبت به تخت های دولتی سه به یک است.

وی افزود: بیماران شرق استان تمایلی به حضور در غرب استان ندارند و به همین دلیل ممکن است تعداد تخت های در این منطقه جوابگوی بیماران نباشد.

حق شناس بیان کرد: از نصف ظرفیت آی سی یو استان استفاده شده و وضعیت بحرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: میانگین بستری روزانه در هفته قبل ۹۷ نفر بوده که این هفته میانگین بستری روزانه به ۱۱۶ نفر رسیده است.

استاندار گلستان گفت: هفته گذشته ۵۸۱ بیمار بستری در استان وجود داشت که اکنون به ۶۹۸ نفر رسیده و شاهد افزایش ۱۱۷ نفری معادل ۲۰ درصد هستیم.

حق‌شناس ادامه داد: محدودیت های کرونایی در استان تمدید شده و برگزاری مراسم در تالارها، تجمعات و جشن و عروسی ها ممنوع است.

وی با بیان این که آزمون های ملی در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: برای جلوگیری از برگزاری مراسم در عید قربان و عید غدیر از ظرفیت علما و روحانیون استفاده خواهیم کرد.

حق‌شناس افزود: گلستان به لحاظ تجهیزات درمانی دچار عقب ماندگی تاریخی است که اگرچه با کلنگ زنی های جدید هزار تخت در حال احداث است اما شاهد تفاوت چشمگیر بین استان گلستان و استان های مشابه هستیم.

وی تأکیر کرد: از تمام امکانات نظامی انتظامی و غیره در زمینه بهبود شیوع کرونا استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4972117

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا هادی حق شناس استانداری گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران