Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:23:53 GMT

معرفی داوران بخش عکس جشنواره تلویزیونی مستند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۸۴۲

معرفی داوران بخش عکس جشنواره تلویزیونی مستند

با اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند، حسن غفاری، محمدحسین حیدری و سعید فرجی به عنوان داوران بخش عکس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در معرفی این افراد عنوان شده است: حسن غفاری سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان عکاس مستند اجتماعی با گرایش مردم‌شناسی خارج از فضاهای شهری را دارد و عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوابق او فعالیت به عنوان عکاس چندین اثر سینمایی و همچنین دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی دیده می‌شود.


محمدحسین حیدری در ۲۳ عملیات دوران دفاع مقدس به‌عنوان عکاس حضور داشته است. دبیری مسابقات عکس عاشورا، جلوه میثاق، بسیج، عکس جوان راهیان نور و داوری بیش از ۱۵ مسابقه عکس نیز از جمله فعالیت‌های او است.

سعید فرجی سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان عکاس در عرصه رسانه‌ها را دارد. او همچنین کارگردانی و تصویربرداری مستندهایی چون «میرزا جواد»، «کاروان آزادی»، «آسیایی‌ها به غزه می‌روند»، «غرور یک ملت» را برعهده داشته است.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش از جشنواره می‌توانند تا شنبه ۱۵ شهریورماه با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.festdoctv.com ضمن ثبت ‌نام، اثر خود را ارسال کنند. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند عنوان عکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست