Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@10:44:25 GMT

رادوشویچ هیولای جدید سرخ ها

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۹۶۸

رادوشویچ حالا هیولای تازه سرخ هاست. دروازه بانی که در 9 بازی قبلی توانسته 8 کلین‌شیت را به ثبت برساند

شاید اگر فصل قبل از هواداران پرسپولیس نظرخواهی می شد کمتر کسی رای می داد که رادو می تواند دروازه بان شماره یک سرخ ها باشد و هیچ کس او را به چشم یک دروازه بان مطمئن برای حراست از دروازه نگاه نمی کرد. موضوعی که به خودی خود این نگراتی را بین هواداران پرسپولیس ایجاد می کرد که درصورت غیبت بیراوند در چند مسابقه سرنوشت دروزاه تیم شان به کجا خواهد رسید اما محرومیت گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس به خودی خود تمام نظرها را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیس فصل نوزدهم را به‌دلیل محرومیت بیرانوند با رادو آغاز کرد و جالب این که همین شروع، با اولین کلین‌شیت سرخ‌ها در لیگ برتر همراه شد.

به گزارش طرفداری، گابریل کالدرون که تنها طی چند ماه حضور در پرسپولیس نشان داد چقدر به جوانگرایی اعتقاد دارد و مقابل هرگونه بازیکن سالاری مقاومت می کند، در ادامه مسیر پرفراز و نشیب اش در پرسپولیس علاوه براین که سیستم چرخشی را در خط دفاعی برگزید، در چند بازی پیاپی به رادوشویچ میدان داد و حتی بیراوند را در لیست 18 نفره هم قرار نداد. اقدامی که در آن مقطع با انتقادات زیادی از سوی هواداران، کانال ها و گروه های مجازی و البته بسیاری از خبرنگاران حوزه پرسپولیس همراه بود اما نتیجه اش این شد که پرسپولیس نه تنها در پایان نیم فصل صدرنشین لیگ برتر شد، بلکه با کمترین گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی را هم مال خود کرد و البته این اعتماد را در رادوشویچ و همین طور هواداران پرسپولیس ایجاد کرد که این گلر کروات می تواند عنوان شماره یک را در غیاب بیراوند از آن خود کند.

عملکرد کم‌نقص رادوشویچ درون دروازه پرسپولیس با کلین شیت های پیاپی او همراه بود تا این اعتقاد شکل بگیرد که این دروازه‌بان در بهترین زمان بندی و کاملا به‌موقع اوج گرفت وگرنه در فصلی که بیرو با پرسپولیس خداحافظی می‌کردند، یحیی و همکارانش برای خط دروازه‌ پرسپولیس کار بسیار سختی در پیش داشتند.

به هر روی این روزها باید رادو را یکی از باانگیزه‌ترین و آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس قلمداد کرد. بازیکنی که سال‌ها زیر سایه بیرانوند حضور داشت و بدون گله و شکایت و ایجاد حاشیه فقط و فقط تمرین کرد تا در زمان مناسب بهترین عملکرد را داشته باشد. هواداران پرسپولیس هنوز روزها و سالهای تلخ گذشته را فراموش نکرده اند که چگونه دو دروازه بان هم سطح در تیم شان برای حضور درون دروازه دست به هر اقدامی می زدند و با ایجاد حاشیه برای بازیکن رقیب، سعی می کردند به دروازه برسند. حاشیه هایی که درنهایت به مجموعه تیمی ضربه می زد و البته که قفس توری پرسپولیس را به یکی از ناامن ترین مناطق زمین تبدیل کرده بود.اما طی چند سال اخیر رادوشویچ نه تنها چنین نکرد بلکه فرهنگ جدیدی از نیمکت نشینی را در پرسپولیس و حتی فوتبال ایران پایه گذاری کرد. فرهنگی که نشان می دهد برای شماره یک بودن باید جنگید و تمرین کرد.

رادوشویچ با همین تفکر حرفه ای حالا هیولای تازه سرخ هاست. دروازه بانی که در 9 بازی قبلی توانسته 8 کلین‌شیت را به ثبت برساند و تنها در بازی برابر شهرخودرو که با برتری 3 بر یک پرسپولیسی‌ها همراه بود یک‌بار دروازه‌اش را بازشده دید تا درمجموع 9 بازی یک گل دریافت کرده باشد. بی تردید رادو با ادامه این روند در بازی‌های پیش‌رو می‌تواند رکوردی بی‌نظیر از خود برجای بگذارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس دروازه بان کلین شیت شماره یک سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

کد خبر 6098555

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس